نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

7 مهر 1403 9:46 ب.ظ

خانه ای با تشابه معماری صخره ای قرمز در کلرادو

خانه ای با تشابه معماری صخره ای قرمز در کلرادو

24 اوت 2024-خانه “Flintstones” در Larkspur، کلرادو – The Thayer Group / SWNS

این خانه واقعی “Flintstones” را ببینید، ملکی که در اطراف یک صخره قرمز غول پیکر 200 میلیون ساله ساخته شده است.

خانه دو خوابه در لارکسپور، کلرادو، دارای سبکی منحصر به فرد است، با تخته سنگی که در فضای داخلی خانه گنجانده شده است – برای طرفداران زمین شناسی (یا فلینستونز) عالی است.

این خانه که با قیمت 989900 دلار در بازار است، با طبیعت ادغام شده و در اطراف بخش 45 فوتی یکی از صخره های قرمز باستانی محبوب کلرادو قرار گرفته است.

ملک 2 خوابه و 2 حمام دارای “باغ خدایان” مانند محیط اطراف، منطقه پیک نیک، مناظر راه شیری از جکوزی خصوصی، و تمام آرامش و آرامشی است که یک صاحب خانه می تواند آرزو کند.

با ورود از داخل درهای جلویی آهنی دوبل پوشیده از آلاچیق، متوجه خواهید شد که این خانه معمولی شما نیست. کاملاً با طبیعت ادغام شده است.»

در اولین مجموعه از پله‌ها، سوئیت مهمان با درهای انبار و حمام مدرن-شامل کمد دیواری و اتاق جایزه اضافی قرار دارد.سنگ حتی به داخل دفتر بیرون زده است تا استرس شما را هنگام کار از خانه کاهش دهد.

“به طبقه بالا به سمت فرود بروید، جایی که عرصه بیرونی و فضای تماشای خانه را خواهید دید – یک عرصه بزرگ و دو طبقه که مناظری خیره کننده را به شما می دهد.”

ملک 2432 فوت مربعی در 6619 Apache Place در این ماه (MLS 5031680) توسط Keller Williams Action Realty، The Thayer Group فهرست شده است.

https://www.goodnewsnetwork.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *