نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

29 شهریور 1403 7:49 ب.ظ

سلامت هوشمند 2024: رهبری انقلاب فناوری سلامت

سلامت هوشمند 2024: رهبری انقلاب فناوری سلامت

1 آگوست 2024

Innovation News Network با خوشحالی اعلام می کند که ما شریک اجتماعی آینده Intelligent Health 2024 هستیم که از 11 تا 12 سپتامبر در بازل برگزار می شود.

برای هفتمین سال متوالی، Intelligent Health قرار است تصمیم گیرندگان ارشد را از سراسر اکوسیستم مراقبت های بهداشتی جهانی متحد کند.این رویداد برتر رهبران داروسازی، علوم زیستی، پزشکی، ارائه دهندگان سلامت و تراست، شرکت های بزرگ فناوری، استارت آپ ها، سرمایه گذاران، دانشگاهیان و سیاست گذاران را گرد هم می آورد.اما این رویداد فقط در مورد بحث نیست. این در مورد اقدام و تغییر ملموس در چشم انداز مراقبت های بهداشتی جهانی است.

بینش های عملی برای تحول جهانی مراقبت های بهداشتی

Intelligent Health 2024 وعده می دهد که شرکت کنندگان را با بینش های عملی و بهترین شیوه ها با هدف ایجاد پیشرفت های قابل اثبات در سازمان خود مجهز کند.

تمرکز بر استفاده از راه حل های نوآورانه برای افزایش نتایج مراقبت های بهداشتی جهانی است که به نفع همه نوع بشر است. برنامه جامع سال 2024 اکنون در حال اجراست و فرصتی بی نظیر برای تعامل با کارشناسان و رهبران فکری ارائه می دهد.

هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین انقلابی در مراقبت های بهداشتی جهانی ایجاد کرده اند. این فناوری‌ها تصمیم‌گیری را ساده می‌کنند، فرآیندها را خودکار می‌کنند و تکنیک‌های نوآورانه حل مسئله را معرفی می‌کنند.تأثیر هوش مصنوعی بسیار گسترده است، از تشدید تشخیص بیماری گرفته تا پیشنهاد برنامه‌های درمانی و افزایش سلامت و ایمنی عمومی. پتانسیل هوش مصنوعی برای صرفه جویی در زندگی، زمان و پول نامحدود است.

با این حال، بخش مراقبت های بهداشتی یکی از مقرراتی ترین صنایع در جهان است. این سؤالات مهمی را در مورد آینده سلامت مطرح می‌کند: چگونه می‌توانیم این چشم‌انداز دائماً در حال تغییر را به طور ماهرانه مرور کنیم؟

آیا نوآوری توسط مقرراتی که برای محافظت از ما طراحی شده اند خفه می شود؟ چگونه می توانیم اطمینان حاصل کنیم که نوآوری شفاف، پاسخگو و اخلاقی باقی می ماند؟

سلامت هوشمند 2024 تصمیم گیرندگان ارشد داروسازی، علوم زیستی، پزشکی، ارائه دهندگان سلامت و تراست، شرکت های بزرگ فناوری، استارت آپ ها، سرمایه گذاران، دانشگاهیان و سیاست گذاران را متحد خواهد کرد.آنها با هم برای متحول کردن نتایج بیماران و تعیین یک نقشه راه برای موفقیت در مراقبت های بهداشتی مبتنی بر هوش مصنوعی تلاش خواهند کرد.

این رویداد بر درک نقاط مهم برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و بیماران، بررسی راه حل های بالقوه برای ساده کردن فرآیندها و بهبود سفرهای بیمار متمرکز خواهد بود.شرکت کنندگان نکات مهم و توصیه های عملی را از پزشکان و ارائه دهندگان مراقبت های خط مقدم در مورد پیاده سازی و مقیاس بندی هوش مصنوعی و فناوری در تنظیمات بیمارستان دریافت خواهند کرد.

شرکت کنندگان همچنین این فرصت را خواهند داشت که در مورد آخرین هوش مصنوعی و نوآوری های فناوری که برای کاهش بار اداری و ارائه فرصت های جدید در کشف دارو و در سراسر زنجیره ارزش طراحی شده اند، بیاموزند.

روی رویکرد چند رشته‌ای تأکید خواهد شد که نقش حیاتی تلاش‌های مشترک در غلبه بر چالش‌ها و به حداکثر رساندن پتانسیل هوش مصنوعی و یادگیری ماشین را نشان می‌دهد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *