نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

26 شهریور 1403 10:46 ب.ظ

سامسونگ الکترونیک استارتاپ انگلیسی هوش مصنوعی را خریداری کرد

سامسونگ الکترونیک استارتاپ انگلیسی هوش مصنوعی را خریداری کرد

18 جولای 2024 -اعتبار: Unsplash/CC0 دامنه عمومی

این غول فناوری کره جنوبی اعلام کرد که سامسونگ الکترونیک یک استارت آپ بریتانیایی را خریداری کرده است که فناوری پیشرفته هوش مصنوعی را توسعه می دهد، زیرا تقاضا برای تراشه های رده بالای خود که در سخت افزار هوش مصنوعی استفاده می شود، افزایش یافته است.

سامسونگ در بیانیه ای اعلام کرد که Oxford Semantic Technologies در فناوری نمودار دانش – روشی پیشرفته تر برای ذخیره اطلاعات پیچیده در وب – متخصص است.این شرکت افزود که انتظار دارد در آینده از این فناوری نه تنها در دستگاه های تلفن همراه بلکه در طیف گسترده ای از محصولات از جمله تلویزیون و لوازم خانگی استفاده کند.

سامسونگ ارزش این معامله را فاش نکرده است.

از قابلیت‌های مولد مانند نوشتن متون از دستورالعمل‌های مختصر گرفته تا ترجمه همزمان مکالمات تلفنی، غول‌های فناوری در یک مسابقه دیوانه‌وار برای استقرار کامل‌تر فناوری هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند و سایر محصولات مصرفی هستند.

خرید Oxford Semantic نشان‌دهنده آخرین اقدام سامسونگ برای تقویت ارائه‌های هوش مصنوعی خود است.

Samsung Electronics بزرگترین تولید کننده تراشه های حافظه در جهان است، از جمله نسخه های مورد استفاده در سخت افزارهای برتر هوش مصنوعی از پیشروان صنعت.این شرکت همچنین یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان است و آخرین مدل‌هایی که در ماه ژانویه رونمایی کرد، از فناوری Galaxy AI خود بهره می‌برند.

سامسونگ هفته گذشته استقرار جدید هوش مصنوعی را در طیف وسیعی از محصولات الکترونیکی مصرفی خود، از هدفون های بی سیم گرفته تا ساعت های هوشمند و حلقه های ردیابی سلامت و تناسب اندام، به نمایش گذاشت.این شرکت همچنین از آخرین نسل گوشی های تاشو مجهز به هوش مصنوعی خود رونمایی کرد.

این غول فناوری کره جنوبی اخیراً افزایش بیش از 15 برابری در سود عملیاتی سه ماهه دوم خود را پیش بینی کرده است.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *