نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

18 شهریور 1403 3:06 ق.ظ

توانمندسازی فروشگاه ماشین های دیجیتال

توانمندسازی فروشگاه ماشین های دیجیتال

زیمنس با گردآوری اتوماسیون سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات، مسیر جدیدی را برای دیجیتالی‌سازی برای کاربران ابزار و ماشین‌سازان در IMTS 2024 نشان خواهد داد.

زیمنس تولیدکنندگان آمریکای شمالی را با مجموعه ماشین‌آلات خود معرفی می‌کند که کنترل‌های ماشین ابزار، نرم‌افزار دیجیتالی‌سازی و خدمات ماشین‌فروشی را برای کمک به بهینه‌سازی فرآیندهای تولید و ایجاد چابکی برای انطباق سریع با نیازهای متغیر مشتری و نیازهای محاسبه‌شده زمان به کار را گرد هم می‌آورد. با تأکید بر «سرعت»، «چابکی» و «پایداری»، توسعه‌دهنده معتقد است که Machinum بهره‌وری را برای کل عملیات ماشین‌کاری به حداکثر می‌رساند.

به عنوان مثال، برای تاکید بر سرعت، کنترل تطبیقی ​​زیمنس زمان چرخه را کاهش می دهد و در عین حال فرآیند ماشینکاری پایدار را حفظ می کند. این نتیجه از تجزیه و تحلیل لحظه ای و مداوم شرایط برش فعلی بر روی یک ماشین ابزار در زمان واقعی است که به طور خودکار نرخ تغذیه را بهینه می کند.

عملکرد تولید در کارگاهها را می توان از طریق سبد ماشینی زیمنس تا حد زیادی افزایش داد.

با توجه به چابکی، از طریق دیجیتالی کردن استراتژیک و نرم افزاری که به طور یکپارچه سیستم های CNC ماشین ابزار و ارتباطات داخلی یک فروشگاه را ادغام می کند، Machinum می تواند به طور قابل توجهی چابکی یک کارگاه ماشین آلات یا بخش تولید را برای تطبیق با تغییرات در طراحی، مقدار خروجی و حتی ویژگی های ماشینکاری افزایش دهد. ورودی مشتری و مشخصات کلی تولید و گردش کار.

در مورد استقامت، Machinum قابلیت‌های تعمیر و نگهداری را با نظارت بر ماشین پیشرو که مشکلات احتمالی را قبل از تشدید آنها پیش‌بینی می‌کند، افزایش می‌دهد. این امر باعث کاهش هزینه ها و از کار افتادن ماشین ها به دلیل نگهداری برنامه ریزی نشده می شود و این ویژگی به ویژه برای خطوط تولید متصل و متوالی مفید است.

Machinum همچنین مزایای قابل توجهی را برای سازندگان ماشین ارائه می دهد، زیرا فناوری دوقلو دیجیتال یکپارچه زیمنس امکان برنامه نویسی و شبیه سازی ماشین کاری ساده تری را در محیط اداری فراهم می کند. این امر باعث افزایش زمان آماده‌سازی سریع‌تر، مشخصات طراحی دقیق‌تر در دستگاه نهایی، دستیابی سریع‌تر قطعات در نزدیکی زمان ساخت و کاهش زمان خرابی پرهزینه، به دلیل تغییرات طراحی لحظه آخری می‌شود، همانطور که آن‌ها پیش‌بینی، شبیه‌سازی و حل می‌شوند، همه در یک جهان فضای مجازی.

زیمنس همچنین فناوری‌های خود را برای «توانمندسازی فروشگاه ماشین‌های دیجیتال»، نمایش رشته‌های دیجیتالی خود از طرح اولیه تا قطعه نهایی، دوقلوی دیجیتال تا شبیه‌سازی، تولید قطعه، و همچنین ادغام کامل این فرآیندها در کارخانه دیجیتال برای کارگاه‌ها و تولید را به کار خواهد گرفت. بخش‌ها، همگی مبتنی بر اتوماسیون سخت‌افزار زیمنس و نرم‌افزار دیجیتالی‌سازی هستند.

با استفاده از “کالسکه برقی” eRod که زیمنس در IMTS 2022 رونمایی شد، تولید سرتاسری رینگ چرخ آلومینیومی و بدنه دنده برای خودروهای برقی را به نمایش می گذارد. لبه چرخ توسط ماشینکاری پنج محوره و چند فناوری (آسیاب چرخشی، چرخش آسیاب) ساخته شده است و محفظه چرخ دنده از طریق فرآیندهای ماشینکاری افزودنی/کاهشی ساخته می شود. توسعه هر قطعه، از جمله ماشینکاری، به عنوان یک فرآیند تولید دیجیتال تعریف می شود. از نرم‌افزار Siemens NX CAM که از مدل‌ها، داده‌ها و فرآیندهای سه‌بعدی برای اتصال یکپارچه برنامه‌ریزی و عملیات فروشگاهی استفاده می‌کند، تا Sinumerik One قدرتمند، CNC بومی دیجیتال که امکان دوقلوی دیجیتالی ماشین‌ابزار و کارکرد کامل آن را در تولید فراهم می‌کند. زیمنس عملیات ماشین آلات و همچنین خودروسازی، هوافضا، خارج از بزرگراه، قطعات پزشکی و سایر امکانات تولید بادوام مصرف کننده را در سراسر جهان ساده کرده است.

مجموعه زیمنس Xcelerator با هدف توسعه یک اکوسیستم کامل برای سازنده ماشین ابزار و کاربر نهایی، وسعت مهندسی و تولید را گرد هم می‌آورد تا راه‌حل بهینه را برای مشتریان با هر اندازه در هر صنعتی ارائه دهد.

از طریق فناوری دیجیتال دوقلو، که در آن تمام طراحی ماشین و سینماتیک عملیاتی قبل از ساخت ماشین شبیه سازی می شود، زمان ورود سازنده ماشین به بازار را کوتاه می کند. این توسعه باعث صرفه جویی قابل توجهی برای سازنده و کاربر نهایی می شود – در طراحی، ساخت و راه اندازی، و در طول مراحل راه اندازی و آموزش پیاده سازی ماشین.

زیمنس با Sinumerik One، تحول دیجیتال صنعت ماشین ابزار را سرعت می بخشد. پلت فرم جدید کنترل CNC با نرم افزار کار می کند تا کنترل کننده ماشین و دوقلو دیجیتال مرتبط را از یک سیستم مهندسی ایجاد کند، بنابراین به ادغام کامل سخت افزار و نرم افزار کمک می کند.

Sinumerik One به لطف تعامل یکپارچه بین دنیای مجازی و واقعی، از جمله PLC با کارایی بالا، سخت افزار درایو و موتور، استانداردهایی را برای بهره وری، عملکرد و دیجیتالی شدن تعیین می کند. این کنترل کننده ماشین آلات در آینده در دنیای دیجیتالی تولید است.

با Create MyVirtual Machine و Run MyVirtual Machine، Sinumerik One نرم‌افزاری برای ایجاد مفهوم جهانی دوقلو دیجیتال، سخت‌افزار قدرتمند و امنیت فناوری اطلاعات یکپارچه ارائه می‌کند و آن را به یک CNC آینده‌نگر تبدیل می‌کند.

با استفاده از پلتفرم باز و ماژولار زیمنس Mcenter برای فروشگاه‌ها، کاربران نهایی می‌توانند به‌طور یکپارچه همه ماشین‌ابزارها و شبکه خود را با چشم‌انداز فناوری اطلاعات شرکت مرتبط کنند.

https://www.americanmachinist.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *