نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

18 شهریور 1403 4:17 ق.ظ

توسعه حل‌کننده‌های مسئله برای تعالی عملیاتی

توسعه حل‌کننده‌های مسئله برای تعالی عملیاتی

18 ژوئن 2024- جیل جوسکو-

سارا تیلکنز از GE Healthcare قبل از ارائه خود در نشست رهبری عملیات هفته صنعت نظرات خود را در مورد حل مشکل به اشتراک می گذارد.سارا تیلکنز از GE Healthcare سابقه ای در تولید ندارد. چیزی که او دارد طبیعتی کنجکاو و پرسشگر است.

مدیر ارشد تعالی عملیاتی در عملیات تصویربرداری می گوید: «من یک آزمایشگر هستم. من همیشه به دنبال آزمایش چیزی هستم و وقتی ناب یاد گرفتم، اساساً برای همه چیز زبانی به من داد. این همان کاری است که من در تمام زندگی ام تلاش کرده ام انجام دهم. من فقط نمی دانستم که شما می توانید اصطلاحات را برای آن قرار دهید.”

سخنان تیلکنز اشاره ای به پیشینه او در علم دارد. تیلکنز که خود را یادگیرنده مادام العمر می داند، حدود پنج سال و نیم پیش به عنوان یک رهبر ناب به GE Healthcare پیوست. با این حال، اعتبار او شامل یک دوره به عنوان یک زیست شناس است که در حال انجام تحقیقات زیست پزشکی است. او همچنین یک کمربند سیاه شش سیگما، یک مربی دارای گواهینامه است و درست قبل از پیوستن به GE Healthcare، در مدیریت پروژه ساخت و ساز کار می کرد.

این تجربه انباشته در نقش فعلی تیلکنز به کار گرفته شده است. او به عنوان مدیر ارشد تعالی عملیاتی، از ابتکارات استراتژیک سازمان در مورد هزینه، تحویل و کارایی با کمک به “پرورش و بازگشایی استعدادهای ناب در خدمت حل بزرگترین مشکلات ما” حمایت می کند.

تیلکنز در نشست رهبری عملیات هفته صنعت در اواخر این ماه در جلسه ای با عنوان “بهینه سازی استعدادها برای تعالی عملیاتی” ارائه خواهد کرد. ما اخیراً قبل از ارائه با او صحبت کردیم. در اینجا سه ​​نکته از آن گفتگو آورده شده است.

 Tilkens مفهوم جدیدی را به این ویرایشگر IW معرفی کرد که گفتگو در مورد حل مسئله به “trystorming” تبدیل شد.تیلکنز در معرفی طوفان آزمایشی می گوید: «ما با انجام دادن یاد می گیریم. اگر طوفان فکری مغزی است، طوفان تلاش کنش محور است.

طوفان فکری این است که «من تمام ایده‌ها را برای مغزم ارائه می‌کنم» و «طوفان فکری» این است که «من عمل می‌کنم». به مدت کافی. ما قرار نیست این موضوع را در اتاق کنفرانس حل کنیم. گام بعدی «انجام کاری در مورد آن» است.

تیلکنز می‌گوید: «می‌توانید تمام روز به آن فکر کنید، اما سعی کنید چیزی را امتحان کنید، زیرا در این تلاش، بازخورد ایجاد می‌کنید که «آیا مسیر درستی را طی می‌کنم؟» “یا کار می کند و شما به دنبال کردن آن مسیر ادامه می دهید یا نه. و اطلاعات بیشتری برای بازخورد به طوفان فکری خود به دست خواهید آورد.»

“ما رویدادهای کایزن زیادی در سایت داریم که هدف آنها همیشه حل مشکل نیست، بلکه توسعه توانایی شما برای فکر کردن در مورد حل مشکل است.”

تیلکنز می‌گوید پرارزش‌ترین بخش کارش این است که «تماشا کردن افراد استثنایی به روشی که حل مشکلات را یاد می‌گیرند» است.

او می گوید: «ما انواع مختلفی از استعدادها داریم. من فکر می‌کنم با ارائه فرصت‌های توسعه استعداد، مردم واقعاً می‌توانند «ویژه» خود را پیدا کنند و یاد بگیرند که چگونه مشکلات واقعاً بزرگ را حل کنند، اما به روشی که برای آنها احساس منحصر به فرد باشد.»

آنها به استعدادهای خود ایمان دارند. آنها در حال رشد هستند. آنها در حال آزمایش هستند. فقط تماشای تغییر شکل آنها بسیار لذت بخش است.

تیلکنز می‌گوید از شرکت در یک برنامه آزمایشی اخیر که در آن اعضای اتحادیه برای یادگیری و توسعه به تیم او می‌پیوندند و «آنها را به‌عنوان حل‌کننده مشکل باز می‌کنند» به‌ویژه لذت برده است. با این حال، تلاش در تیم او با آموزش مهارت آغاز نشد. این بود که “شما به عنوان یک رهبر چه کسی هستید؟” برای خدمت کردن، من فقط به آنها کمک کردم تا راهی پیدا کنند که بتوانند به آنها خدمت کنند که احساس خوبی برای آنها داشته باشد.”

تیلکنز می گوید که تیم او با پایلوت موفقیت های زیادی داشته است. برای من که بیشتر یک مربی هستم، این چیزی است که به آن افتخار می کنم.»

وقتی نوبت به تعالی عملیاتی می‌رسد، چه بهترین شیوه‌ها احتمالاً نتایج بهتری را به همراه خواهند داشت؟ تیلکنز می‌گوید: «توصیه‌های من به دنیا این است که … در مورد مشکلی که می‌خواهید حل کنید، کاملاً واضح باشید.

او می‌گوید: «بهترین کاری که می‌توانید در ایجاد حل‌کننده‌های مشکل انجام دهید، این است که آنها را به درک فرآیند فکری وادارید». “اغلب ما زمین می خوریم زیرا در حال اجرای راه حل ها هستیم قبل از اینکه مشکلی را که می خواهیم حل کنیم، تاثیری که می خواهیم داشته باشیم و موفقیت در نهایت به چه صورت است.”

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *