نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 تیر 1403 10:57 ب.ظ

Osprey بزرگترین مرکز شارژ EV فوق سریع اسکاتلند را می سازد

Osprey بزرگترین مرکز شارژ EV فوق سریع اسکاتلند را می سازد

18 ژوئن 2024-شارژ فوق سریع EV-اعتبار: Osprey Charging

Osprey Charging از برنامه های خود برای توسعه بزرگترین هاب شارژ EV فوق سریع در اسکاتلند پرده برداری کرده است.

پس از خرید یک سایت در Paisley، اپراتور نقطه شارژ 16 شارژر EV فوق سریع را با مجوز برنامه ریزی برای نصب نقاط شارژ عمومی 300 کیلووات نصب خواهد کرد.

این توسعه با بیش از 1000 شارژر سریع و فوق سریع در مکان های کلیدی شهری و روستایی به شبکه شارژ در حال رشد Osprey در بریتانیا می افزاید.

در حال توسعه بزرگترین مرکز شارژ EV فوق سریع اسکاتلند  ، هاب 16 شارژر EV که در نزدیکی پارک خرده فروشی Phoenix در Paisley قرار دارد، دقیقاً در نزدیکی A737 قرار دارد و در فاصله کوتاهی از M8، شلوغ ترین بزرگراه اسکاتلند، قرار دارد.

این سوپر هاب جدید Paisley که در یک مسیر کلیدی قرار گرفته است، شارژ سریع، قابل اعتماد و باکیفیت EV را در یک مکان استراتژیک ارائه می دهد.

مرکز پیزلی در موقعیت ایده آلی قرار دارد و به رانندگان امکان دسترسی به امکانات متعدد اطراف را در حین شارژ مجدد خودروهای برقی خود می دهد.

مرکز شارژ فوق سریع EV Paisley دومین خرید رایگان سایت Osprey Charging پس از برنده جایزه Salmon’s Leap هاب در دوون خواهد بود.

Osprey قصد دارد خرید سایت های اضافی را در طول تابستان اعلام کند.

ایان جانستون، مدیر عامل Osprey Charging، اظهار داشت: «ما بسیار هیجان زده هستیم که خرید زمین را برای هاب فوق سریع 16 شارژر آینده خود در Paisley، که دومین سایت مالکیت آزاد ما در بریتانیا است، تکمیل کرده ایم. خرید سایت‌های مالکیت آزاد یک استراتژی مهم برای Osprey است، زیرا ما را قادر می‌سازد مکان‌های شارژ عمومی بزرگ‌تری را با انعطاف‌پذیری بیشتر نسبت به طراحی آن‌ها بسازیم.

این مرکز در حمایت از جذب خودروهای الکتریکی در اسکاتلند و همچنین در پاسخگویی به تقاضای فزاینده برای شارژ مطمئن، قابل دسترس و باکیفیت EV در سراسر بریتانیا بسیار مهم خواهد بود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *