نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 تیر 1403 3:12 ب.ظ

جذب و بکارگیری 2 مدیر سابق اپل توسط جنرال موتورز

جذب و بکارگیری 2 مدیر سابق اپل توسط جنرال موتورز

3 ژوئن 2024 – لوگوی جنرال موتورز در 24 آوریل 2024 در دیترویت نشان داده شده است. جنرال موتورز دو مدیر سابق اپل را برای اجرای عملیات نرم‌افزاری و خدماتی خود ارتقا داده است زیرا تلاش‌ها برای توسعه و بازاریابی خودروهای الکتریکی، خودمختار و متصل را افزایش می‌دهد. باریس سیتینوک به عنوان معاون ارشد مدیریت محصول نرم افزار و خدمات منصوب شد. اعتبار: AP Photo/Paul Sancya، فایل

باریس سیتینوک به عنوان معاون ارشد مدیریت محصول نرم افزار و خدمات منصوب شد. این شرکت همچنین دیو ریچاردسون را به عنوان معاون ارشد مهندسی نرم افزار و خدمات معرفی کرد. خودروساز دیترویت در بیانیه ای اعلام کرد که هر دو سپتامبر گذشته به جنرال موتورز پیوستند.

این تبلیغات در حالی صورت می‌گیرد که جنرال موتورز تلاش می‌کند تا برنامه‌های بزرگی را برای افزایش درآمد از نرم‌افزار و خدمات و انتقال از خودروهای احتراق داخلی به خودروهایی که با باتری کار می‌کنند، اجرا کند.

Cetinok تیم‌هایی را اداره خواهد کرد که بر محصولات نرم‌افزاری نظارت می‌کنند، در حالی که ریچاردسون تمام مهندسی نرم‌افزار از جمله محصولات دیجیتال و سیستم‌های رانندگی نیمه خودکار را رهبری خواهد کرد.

در بیانیه جنرال موتورز آمده است که Cetinok بیش از ربع قرن تجربه در زمینه محصولات، مهندسی و طراحی از جمله مایکروسافت، آمازون و اپل دارد. او مدیر ارشد مدیریت محصول در اپل بود و در آنجا خدمات Apple Pay، Apple Card و iCloud مانند عکس ها را راه اندازی کرد.

جنرال موتورز گفت که ریچاردسون برای دوازده سال در اپل بود و در آنجا مهندسی خدماتی از جمله iCloud، FaceTime و Siri را رهبری کرد.

هر دو بخشی از رهبری ارشد جنرال موتورز خواهند بود و مستقیماً به مدیر عامل مری بارا گزارش می دهند. آنها در مرکز فنی شرکت در Mountain View، کالیفرنیا مستقر خواهند شد.

جنرال موتورز برای تولید انبوه خودروهای برقی با مشکل مواجه بوده است و نرم افزار مشکل ساز بوده است. واحد خودروی خودران کروز آن در تلاش است پس از یک تصادف شرم آور در سانفرانسیسکو و ادعاهایی مبنی بر اینکه تلاش کرده تاثیر کشیدن یک عابر پیاده به سمت حاشیه را بپوشاند، بهبود یابد.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *