نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

8 مهر 1403 2:13 ق.ظ

تغییرات انگیزشی تحقیق و توسعه به تولیدکنندگان آمریکایی آسیب می رساند

تغییرات انگیزشی تحقیق و توسعه به تولیدکنندگان آمریکایی آسیب می رساند

18 آوریل 2024-ریک لاتزیو

تولیدکنندگان آمریکایی به دقت تلاش‌های کنگره برای معکوس کردن تغییرات نامطلوب اخیر در بخش 174 IRS را زیر نظر دارند، که از کسر کامل هزینه‌های تحقیق و توسعه به موقع از شرکت‌های آمریکایی جلوگیری می‌کند. بخش 174 بخش کدی است که نحوه برخورد با هزینه های تحقیقاتی خاص را برای اهداف مالیاتی دیکته می کند.

برای تعداد بیشماری از کسب و کار ها، 174 مورد منجر به افزایش شش یا هفت رقمی در بدهی مالیاتی آنها از سال 2022 شده است. مجلس نمایندگان اخیراً برای ارائه تسهیلات اقدام کرده است، اما اکنون به نظر می رسد که حرکت در سنا کند شده است.

اگر اصلاح نشود، نتیجه ضربه‌ای به رقابت‌پذیری آمریکا در فضای نوآوری خواهد بود، اما همچنین از نظر مالی برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط ​​(SMB) که بستر اقتصاد ما هستند، ویرانگر خواهد بود. به عنوان کارفرمایان نیمی از نیروی کار آمریکا، SMB ها برای رفاه خانواده ها و جوامع آمریکایی در سراسر کشور حیاتی هستند. بدون حمایتی که مشوق‌های تحقیق و توسعه برای این شرکت‌ها فراهم می‌کند، بسیاری از شرکت‌ها در معرض رقابت شرکت‌های خارجی و غول‌های شرکتی قرار می‌گیرند.

با همه چیزهایی که در تعادل است، کنگره یک فرصت قوی دارد تا یکی را برای مالیات دهندگان آمریکایی به خانه بیاورد. در زیر بررسی خواهیم کرد که چگونه قانونگذاران ما در پرتگاه آغاز دوره بعدی نوآوری در صنعت تولید هستند.

هزینه‌های مربوط به تحقیق و توسعه، که از هزینه‌های وکیل ثبت اختراع تا هزینه‌های مواد اولیه را شامل می‌شود، مشمول بخش 174 می‌شود. در هفت دهه گذشته، سازندگان این اختیار را داشتند که این هزینه‌ها را در سالی که متحمل شدند به طور کامل کسر کنند. سپس در سال 2022، کنگره قوانین مالیاتی را تغییر داد و این کسورات را ملزم کرد که طی پنج سال تقسیم شوند.

این منجر به افزایش بار مالیاتی برای بسیاری از کسب و کار های کوچک شد. با بالا رفتن صورت‌حساب‌های مالیاتی، این کسب‌وکارها گزینه‌های کمی برای کاهش بخش‌هایی مانند طراحی، تولید یا کنترل کیفیت داشتند. در عوض، آن‌ها مجبور شدند سرمایه‌گذاری‌های آتی در شرکت‌های خود را از اولویت خارج کنند یا حتی وام‌های شخصی بگیرند. در مقابل، شرکت‌های بزرگ‌تر با توجه به فهرستی از مکانیسم‌های کاهش‌دهنده موجود: ترازنامه‌های بزرگ‌تر، دسترسی به اعتبار بهتر و دسترسی به بازارهای سرمایه، به سختی تأثیرات این قانون را احساس کردند.

شرکت‌های کوچک و متوسط ​​تحت تأثیر این قانون، تعداد بی‌شماری از وظایف ضروری را انجام می‌دهند که معمولاً به «دولت» نسبت داده می‌شود. شرکت های خصوصی مواد و تکنیک های جدید تولیدی را توسعه می دهند که در ارتش ما استفاده می شود. شرکت های مهندسی هواپیماها و تجهیزاتی را برای ارتش ما طراحی می کنند که مردم ما را در سراسر جهان ایمن نگه می دارد. تولیدکنندگان قطعات الکترونیکی تراشه‌هایی را در داخل کشور ایجاد می‌کنند، بنابراین ما مجبور نیستیم از تراشه‌هایی که توسط رقبای خارجی ایجاد شده‌اند استفاده کنیم.هر قانونی که برای نوآوری SMB ها مضر باشد نه تنها به رقابت پذیری آنها لطمه می زند – بلکه امنیت کشور ما را چه اقتصادی و چه وجودی تهدید می کند.

اکثر اعضای مجلس و سنا قبلاً موافق هستند که 174 استهلاک تحقیق و توسعه را کاهش می دهد و مایلند آن را حذف کنند. امید در چشم است، زیرا در ژانویه مجلس نمایندگان با 357 رای موافق در مقابل 70 رای مخالف، 174 رای را به تصویب رساند و رهبران دو طرف سنا از بازگرداندن توانایی مالیات دهندگان تجاری برای هزینه کردن هزینه ها در سال جاری حمایت کردند.

مخارج کامل همچنین به عنوان تقویت کننده اعتبار تحقیق و توسعه است که قدرتمندترین اعتبار مالیاتی موجود برای کسب و کار های آمریکایی امروزی است. هنگامی که استهلاک 174 به اجرا درآمد، بسیاری از کسب و کار ها از اعتبار تحقیق و توسعه برای کاهش اثرات استفاده کردند. مالیات دهندگان تجاری می توانند برای مطالبه اعتبار تا سال 2020 به عقب برگردند، اما زمان رو به اتمام است. اکنون بیش از هر زمان دیگری، هر کسب و کاری نیاز به ارزیابی مجدد اعتبار به عنوان وسیله ای برای دسترسی به سرمایه مورد نیاز و جبران هرگونه بدهی مالیاتی افزایش یافته دارد. به عنوان قوی‌ترین اعتبار مالیاتی دائمی در دسترس تولیدکنندگان، به شرکت‌هایی که در طیف وسیعی از فعالیت‌ها فعالیت می‌کنند، پاداش می‌دهد:

  • توسعه محصولات جدید یا بهبود یافته
  • طراحی فرآیندهای تولید یا آزمایش
  • توسعه نرم افزار / سیستم عامل

علاوه بر این، تمرکز روزافزون امروزی بر هوش مصنوعی (AI) و اتوماسیون در بخش تولید، فرصت‌های زیادی را برای دریافت این اعتبارات ارزشمند فراهم می‌کند. برای مثال، تولیدکنندگان می‌توانند هزینه‌های توسعه ماشین‌آلات تولید هوشمندتر را که وظایف تکراری را بر عهده می‌گیرد، دریافت کنند. آنها همچنین می توانند از توسعه فرآیندهایی که از بهینه سازی زنجیره تامین مبتنی بر هوش مصنوعی یا تعمیر و نگهداری پیش بینی شده استفاده می کنند، بهره مند شوند.

تلاش‌های اتوماسیون که با اعتبار R&D تشویق می‌شود، به رفع کمبود کارگران فنی در ایالات متحده کمک می‌کند و آنها را قادر می‌سازد تا بر فعالیت‌های کمتر تکراری و رضایت‌بخش‌تر تمرکز کنند. علاوه بر این، اعتبار می تواند منجر به تامین مالی مشاغل اضافی برای برنامه نویسان و مهندسان شود. در نهایت، تولیدکنندگان می توانند اعتبار تحقیق و توسعه را نه فقط برای کارکنانی که مستقیماً در تحقیق و توسعه درگیر هستند، بلکه برای آن دسته از افراد نیز مطالبه کنند.

حمایت یا نظارت بر این تلاش ها.

تصویب اصلاحیه 174 گام بعدی ضروری برای تسریع پیشرفت آمریکا در هوش مصنوعی و اتوماسیون است – و همچنین نشان می دهد که چگونه قانونگذاران ما می توانند بر مالکان و کارگران SMB تأثیر مثبت بگذارند، که منافع آنها به وضوح همسو است. با نزدیک شدن سریع مهلت‌های اصلاحی برای اظهارنامه‌های مالیاتی 2020 (و همچنین مهلت‌های ارسال اظهارنامه‌های سال 2023)، اکنون زمان آن فرا رسیده است که همه تولیدکنندگان اعتبار قدرتمند تحقیق و توسعه و وعده‌ای را که با آن همراه است بررسی کنند: بازگشت به شکل برای نوآوری آمریکایی. سنا اکنون فرصتی تاریخی دارد تا پتانسیل واقعی کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​را آزاد کند. عدم اقدام، همان کسب و کار هایی را که در قلب اقتصاد آمریکا قرار دارند، به خطر می‌اندازد.

ریک لاتزیو معاون ارشد گروه متحد و نماینده سابق ایالات متحده از نیویورک است که از سال 1993 تا 2001 در کنگره خدمت کرده است.

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *