نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

4 اردیبهشت 1403 1:21 ب.ظ

برنامه ریزی واقع بینانه با موضوع استارت آپها

در یک نگرش بلند مدت برای پایدار سازی روندهای ایجاد  استارت‌آپ ها . این دریافت  و نگرش لازم است که واقع بینی در این مسیر امری جدی است . تنها ایجاد تعداد زیادی از آنها بدون قرار گرفتن در زنجیره ارزش و تکمیل کننده بخشی از آن در هر دامنه و لایه های از کسب و کار ، نتیجه ای نخواهد داشت . هدف نهایی ایجاد آنها افزایش ارزش و بهبود بهره وری اقتصاد است.

یافتن اصول راهنمای فناوری این روزها چندان دشوار نیست که عبارتند از  نظم، تمرکزموضوعی و تامین منابع تا مرحله ایجاد نمونه . اما این تمامی کار نیست و ایجاد اکو سیستمهایی که طرف تقاضا یا نیاز را به  یک استارت آپ در مراحل اولیه ارتباط دهد  امری ضروری است .

فقدان شناخت نیاز و اتصال سیستمی یک نوآوری به آن یک ریسک اساسی برای هر استارت آپی می باشد . تنها  سرمایه گذار نیازمند به نتایج است که به آینده این فرایند شکل واقعی می دهد .  این برخورد منطقی باعث می شود که بنیانگذاران در مراحل مختلف کار حرفه ای شوند. این حرکت شبیه شرکتی است که با یک طرح تجاری درست و مبتنی بر بازار ایجاد می شود .

عدم توجه به موضوعات واقع بینانه در مورد نحوه مشارکت موسسان استارت آپها  در مراحل اولیه نشان می دهد که در حال حاضر آنها با مشکل بازار مواجه هستند .

امروزه فرایند کارآفرینی با استفاده از طرحهای نوآورانه ارزشهای زیادی را ایجاد می نماید بشرطی که ارتباط کارآفرینان و متخصصان فناوری که بیشتر بر محصول تسلط دارند ، بصورتی منسجم و پایدار ایجاد شود .

در کشورمان روشها و نهاد های متنوعی ایجاد شده اند که برای تامین مالی و نیز مشارکت پیش بینی شده اند . بعلل مختلف فرهنگی و عدم تجربه کاری بین عناصر مشارکت کننده نقص اصلی است . باید برای رفع این نقیصه اقدامات جدی نمود .

علی اکبر سعیدی کیا

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *