نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 12:01 ق.ظ

افزایش سرمایه های خطر پذیر در بریتانیا

Mike Butcher – 24 مه 2023 -moon_2560

Venture capital سرمایه گذاری خطر پذیر

در دوران همه‌گیری سال 2021 بود که ما از راه‌اندازی Moonfire خبر دادیم، در آن زمان یک VC مبتنی بر داده‌های مبتنی بر مرحله اولیه «Fund I»  شصت میلیون دلاری که حول دنیای جدید کار از راه دور و راه‌اندازی از راه دور طراحی شده بود.

115 میلیون دلار جمع آوری سرمایه جدید (“Fund II”) قصد دارد به آنچه که رویکرد “داده محور” خود می نامد ادامه دهد.

Moonfire از زمان راه‌اندازی آن توسط ماتیاس لیونگمن، یکی از بنیان‌گذاران سابق Atomico، می‌گوید مدل‌های هوش مصنوعی سفارشی و مجموعه‌ای از فناوری برای شکار استارت‌آپ‌های آینده نگر دارد.

اکنون در بیانیه‌ای ادعا می‌کند که «حداکثر 50000 شرکت در هفته» را بررسی می‌کند اگرچه این ادعا به طور مستقل توسط TechCrunch تأیید نشده است.

به عنوان مثال، این شرکت ادعا می کند که Fintech LiveFlow انگلستان را از طریق موتور هوش مصنوعی خود کشف کرده است و در کنار Seedcamp دور Pre-Seed را رهبری می کند.

این صندوق می‌گوید در حال بررسی شرکت‌هایی در زمینه هوش مصنوعی، Web3 و AR/VR و همچنین سلامت، کار، امور مالی و بازی است.

Ljungman گفت که صندوق در حال حاضر سبک سرمایه گذاری از راه دور خود را با جلسات حضوری ترکیب می کند: “حضور کاملاً بیشتر اتفاق می افتد. ما این کار را به صورت ماهانه انجام می دهیم. ما همچنین رویداد پالس و رویداد Seed خود را نیز داریم. بنابراین ما به ادغام از راه دور و همچنین حضوری اعتقاد داریم.

Moonfire می‌گوید که 23 معامله انجام داده و در 27 معامله دیگر در کنار VCهایی مانند Sequoia، Accel، Index، General Catalyst و Accel سرمایه‌گذاری کرده است.

مایک آرپایا، شریک Moonfire Ventures افزود: «قدرت مشارکت هوش مصنوعی و VC همیشه در هسته Moonfire بوده است و با راه‌اندازی Fund II، شاهد حرکت آن به سطح بعدی هستیم. این سطح جدید انسان و ماشین را مانند قبل ترکیب می کند، به این امید که یک صنعت ناکارآمد و ناعادلانه را بر سر راه خود قرار دهد.

https://techcrunch.com/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *