نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 9:47 ق.ظ

mHub تسهیلات بسیار بزرگتری را ارایه می کند تا استارتاپ های شیکاگو را به سرعت بالا بکشد

Haje Jan Kamps8 مه 2023 -اعتبار تصویر: mHub

هنگامی که mHub هفت سال پیش درهای خود را در شیکاگو باز کرد، چشم انداز این بود که یک انکوباتور سنتی برای افرادی که چیزی را می سازند ایجاد کند. این شامل یک آزمایشگاه نمونه سازی، دفاتر، فضاهای کاری مشترک، اتاق های جلسه و کلاس های درس است. در این هفت سال، شتاب دهنده می گوید که از بیش از 500 استارت آپ، 200 تولیدکننده حمایت کرده، حدود 450 پتنت دریافت کرده است و به ایجاد تقریباً 4000 شغل کمک کرده است. اکنون، به فضای تازه خریداری شده و تازه بازسازی شده در منطقه فرصت شیکاگو می رود تا به رشد، شتاب بخشیدن و حمایت از استارتاپ های بیشتری کمک کند که می توانند تأثیر مثبتی بر بشریت داشته باشند. TechCrunch با مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران mHub، Haven Allen صحبت کرد تا بداند چه چیزی برای mHub در آینده است و چه چیزی شیکاگو را به خانه ای عالی تبدیل می کند.

این یک سفر کامل در طول شش سال گذشته بوده است. ما قطعاً فراتر از انکوباتور تکامل یافته‌ایم.  امروز، ما بیش از 250 استارت آپ داریم. اما ما همچنین تولید کنندگان و گروه هایی مانند Keurig را در اینجا داریم که ماشین بعدی Keurig را از امکانات ما اختراع کردند. این هر دو بسیار در مراحل اولیه است، اما برخی از افراد مستقر به دنبال مکانی هستند که بتوانند آزمایش کنند و  جدیدترین تجهیزات را بسازند، با سرمایه گذاران ارتباط برقرار کنند و با استعدادها ارتباط برقرار کنند تا فروش محصول را افزایش دهند.”

از دیدگاه mHub، فضای کنونی آن بسیار بیشتر شده بود، و مرکز جدید آن به استارتاپ‌ها و نوآوران و توسعه‌دهندگان آنچه را که نیاز دارند، در موقعیت جغرافیایی عالی ارائه می‌دهد.

آلن گفت: «ما می‌خواستیم در یک منطقه فرصت باشیم تا بتوانیم از این نام برای جذب و آوردن سرمایه‌های مخاطره‌آمیز بیشتر به میز استفاده کنیم. ما می‌خواستیم در یکی از مناطق کارخانه‌ای باشیم و به حمل و نقل عمومی دسترسی داشته باشیم. و این دقیقاً به نمودار ون برخورد می کند.

مرکز جدید در نزدیکی وست‌ساید شیکاگو در 240 N. Ashland ساخته شده است تا امکاناتی را که mHub برای پشتیبانی از توسعه‌ای که می‌خواهد ایجاد کند، فراهم کند.

آلن گفت: «ما آزمایشگاه‌های بیشتری پیرامون فناوری‌های انرژی و تجهیزات آزمایش خاص، تجهیزات الکترونیکی و آزمایشگاه‌های مرطوب جدید، فناوری‌های مرتبط با باتری بیشتر خواهیم ساخت. “در فضای فعلی ما، ما دفاتر واقعا خصوصی فراتر از برخی از شرکای صنعتی خود که در اینجا تعبیه شده اند، نداریم. بنابراین ما می‌توانیم از برخی از این تیم‌های در حال رشد حمایت کنیم، زیرا آنها به فضای بیشتری در هنگام ساخت تیم‌ها و موجودی خود نیاز دارند.»

اعضای mHub که در آزمایشگاه الکترونیک فعلی شتاب دهنده کار می کنند

علاوه بر امکانات فیزیکی که mHub فراهم می کند، افراد را نیز برای کمک به پرورش نوآوری و ارتباط گرد هم می آورد.

آلن گفت: «ما 600 مهندس در اینجا داریم که یک منبع فوق‌العاده ارزشمند برای استارت‌آپ‌های جامعه تولیدی است. بنابراین قراردادها و همکاری‌های زیادی بین استارت‌آپ‌ها و همچنین برون‌سپاری پروژه‌های تحقیق و توسعه کوتاه‌مدت به صنعت وجود دارد.»

در مورد خود شیکاگو، ترکیبی از دانشگاه ها، بنگاههای تولیدی متنوع، زنجیره تامین موجود و دسترسی آسان در سراسر کشور، آن را از نظر جغرافیایی برای انکوباتورهایی مانند mHub و استارتاپ هایی که می خواهد جذب کند، ایده آل می کند.

آلن گفت: «ما به دنبال محصولات و بنیان‌گذارانی هستیم که سعی می‌کنند چیزهایی خلق کنند که معتقدیم می‌تواند بر بشریت تأثیر بگذارد. ما واقعاً به اقلیم، انرژی، دستگاه‌های پزشکی و تولید پایدار متکی هستیم، زیرا می‌دانیم که آشکارا مشکلات آب و هوایی داریم. و راه های زیادی وجود دارد که می خواهیم آن را حل کنیم. رفتار انسان به نظر نمی رسد یک راه باشد، بنابراین چگونه فناوری می تواند برخی از پیشرفت های مورد نیاز ما را هدایت کند؟

mHub از استارتاپ ها هم از طریق انکوباتور و هم از طریق برنامه شتاب دهنده خود پشتیبانی می کند. برنامه انکوباتور برای هر کسی که برای ایجاد یک کسب و کار آنجا است باز است و mHub احساس می کند می تواند از آنها پشتیبانی کند. فرآیند انتخاب شتاب دهنده دقیق تر است. این شامل یک کمیته انتخابی متشکل از تقریباً 20 نفر است که از سرمایه گذاران، صنعت و افرادی که در دانشگاه ها و آزمایشگاه های ملی علم تولید را رهبری کرده اند، و توانایی برآورده کردن 19 عامل را شامل می شود. اما معیارهای حیاتی جدید بودن ایده های آنها، درک آنها از بازارهایشان، تیم هایشان و تمایل آنها برای مربیگری است.

آلن گفت: “ما گروه ها را حول یک شریک موضوعی با صنعت گرد هم می آوریم.” ما به هر یک از تیم‌ها 75000 دلار پول نقد و 25000 دلار اعتبار مهندسی می‌دهیم که فقط باید از آن برای پیشرفت محصول خود استفاده کنند. سپس ما آن‌ها را برای یک برنامه شش ماهه رشد داده، و سپس دسترسی آنها را به کل آزمایشگاه‌ها و منابع برای دو سال پس از آن حفظ می‌کنیم.»

mHub دور بعدی خود را برای استارت آپ های متمرکز بر آب و هوا و انرژی در 8 می افتتاح می کند.

https://techcrunch.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *