نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

5 اردیبهشت 1403 11:38 ق.ظ

آموزش برای توسعه نوآوری

آیا قصد دارید در ماه های آینده پیشنهادی برای کاری به کسی یا سازمانی ارائه دهید؟ یا اینکه شرکت شما در وضعیتی است که نیازمند منابع مالی برای انجام طرحی جدید است ؟  یا اینکه پیشنهادی دریافت کرده و مایل است آن را اجرا کند؟

اگر پاسخ شما به پرسشهای فوق “بله” است، نگاهی جدید به نحوه انجام امور و یا ارایه محصول لازم است . برای این نگاه جدید نیاز به نوآوری در سازمانتان وجود دارد و برای دستیابی به آن نیازمند آموزش برای توسعه نوآوری به مفهومی که دگرگون کننده است می باشید .

یک کار برجسته به یک تفکر قوی نیاز دارد که منعکس کننده ارزشهای آن باشد. بدون این نگاه ،طرح نوآورانه  شما برای موفقیت در محیط رقابتی رشد نخواهد کرد. اگر شما به طرح و ایده خود اطمینان دارید باید بتوانید دیگران و در نخستین گامها همکارانتان را به اهمیت و ارزش آن آگاه نمایید . برای این امر نیاز به همفکری و همزبانی برای حرکت های نوآورانه دارید . اگر شما مدیر هستید و در این راستا نقش مربیگری خود را درست انجام می دهید بازهم نیازمند آموزش های متنوعی برای پایدار سازی تفکر نوآورانه و رشد مهارتهای کاری برای کارکنان خود هستید .

توسعه مفهومی کیفی است و برای  توسعه نوآوری ارتقای مهارت کارکنان یکی از روشهای موثر، مرتبط با ارتقای کیفیت است. مدیران ارشد و مدیران پروژه و کارکنان اداری در بخش خصوصی و دولتی با چنین رویکردی می توانند بهره وری و پایداری سازمان خود را تقویت کنند .

 افزایش دانش در جنبه های نظری و همچنین افزایش سطح مهارتهای لازم عملی و ایجاد زمینه های تمرین های گروهی  برای ارتقای سطح اثر بخشی طرحهای نوآورانه نقش مهمی را بازی می کنند . از سوی دیگر آنچه در این مسیر یاد گرفته می شود برای توسعه مفهومی  امور نوآوری بعنوان یک عامل پیشران کمک می کند .

علی اکبر سعیدی کیا

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *