نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

30 فروردین 1403 3:53 ب.ظ

خلق صحنه های تعقیب و گریز استاپ موشن با استفاده از اسباب بازی

اندی کوربلی -2 مارس 2023- فیلمساز پل گریر  SWNS

یک فیلمساز خانگی صحنه های تعقیب و گریز مینیاتوری باورنکردنی استاپ موشن را با استفاده از ماشین های اسباب بازی Hot-Wheels خلق کرده است.کارگردان و تهیه کننده پل گریر شش ماه وقت صرف ساخت اولین فیلم استاپ موشن خود در سال 2013 کرد.

فیلم های استاپ موشن با گرفتن تصویر از یک صحنه، قبل از تغییر اندکی موقعیت مدل ها و گرفتن تصویر دیگری ساخته می شوند که حس حرکت را ایجاد می کند. پل در اولین فیلم خود یک دستگاه دوربین سفارشی ساخت و از آیفون برای ضبط صحنه ها استفاده کرد.

وی می گوید که من در حال عبور از ویتروز بودم و چند ماشین اسباب‌بازی دیدم، بنابراین فکر کردم که باید با آن کاری انجام دهم.

او از چهار دوست کمک گرفت و تا شش ساعت در روز را صرف کار روی پروژه کرد.

این فرآیند طاقت فرسا بود و فقط بین پنج تا 10 ثانیه فیلم برای یک روز کار تولید کرد. پس از شش ماه و بیش از 1000 ساعت کار، Nitro Warriors متولد شد.

این فیلم بسیار موفق بود. پلتفرم فناوری اشتراک‌گذاری ویدیوی فرانسوی DailyMotion برای ساخت دنباله‌ای با پل تماس گرفت.بلافاصله پس از آن، Hot Wheels نیز به سراغ او رفت و از او خواست که تبلیغی برای اسباب بازی هایشان ایجاد کند.

پل اکنون بیش از 10 فیلم خلق کرده و یک استودیو استاپ موشن به نام ونگارد پیکچرز تاسیس کرده است.

گریر می‌گوید: «من از حرفه‌ای معمولی خود فاصله می‌گیرم تا روی این کار کار کنم و فقط روی آن کار کنم. “آنقدر فراگیر است که باید خود را کاملاً وقف آن کنید.”

“غافلگیرکننده ترین چیز این بود که Hot-Wheels آمد و گفت: “ما پول زیادی داریم و از شما می خواهیم که کل مجموعه اسباب بازی های ما را تبلیغ کنید.”

گریر گفت که او واقعاً نمی‌داند که چرا به انجام آن علاقه نشان داده است، فقط به نوعی اتفاق افتاده است.

برای من، بزرگترین پاداش این است که افرادی هستند که از چیزی که من درست می کنم لذت می برند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *