نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 5:52 ب.ظ

فولکس واگن از مقرون به صرفه ترین خودروی الکتریکی تا به امروز رونمایی کرد

17 مارس 2023 -ماشین برقی مقرون به صرفه –

فولکس واگن (VW) از یک خودروی الکتریکی جدید و مقرون به صرفه با قیمت کمتر از 25000 یورو حمایت کرده است.

شناسه. خودروی مفهومی 2all یک داستان موفقیت کامل برای تحرک الکتریکی است. قیمت آن آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین خودروهای برقی تبدیل می کند که این وسایل نقلیه را برای همه در دسترس قرار می دهد.

نسخه تولیدی مبتنی بر پلت فرم MEB Entry زبان طراحی فولکس واگن خواهد بود و یکی از ده مدل الکتریکی جدیدی است که فولکس واگن تا سال 2026 روانه بازار خواهد کرد.

توماس شافر، مدیر عامل خودروهای مسافربری فولکس واگن، اظهار داشت: «ما در حال دگرگونی سریع و اساسی این شرکت هستیم . 2all نشان می دهد که ما می خواهیم برند را به کجا ببریم.”

وی ادامه داد: ما می خواهیم به مشتری نزدیک باشیم و فناوری پیشرو را در ترکیب با طراحی فوق العاده ارائه دهیم. ما در حال اجرای تحول سریع هستیم تا یک خودروی الکتریکی مقرون به صرفه را به توده‌ها ارائه کنیم.»

ما در حال انتقال شاخص های فولکس واگن به دنیای جدید حمل و نقل هستیم: کیفیت و طرز کار عالی، نرم افزار ویژه، و خدمات دیجیتال با ارزش افزوده واقعی. Imelda Labbé، عضو هیئت مدیره برند مسئول فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش، گفت: تمرکز اینجا همیشه بر روی نیازها و نیازهای مشتریان است.

2all اولین خودروی الکتریکی با دیفرانسیل جلو خواهد بود

این خودروی برقی مقرون به صرفه بر اساس آخرین مرحله تکاملی پلت فرم درایو الکتریکی مدولار (MEB) است.

کای گرونیتز، یکی از اعضای هیئت مدیره برند مسئول توسعه فنی، توضیح داد: 2all اولین وسیله نقلیه MEB با دیفرانسیل جلو خواهد بود. ما در حال بهره برداری از انعطاف پذیری عالی ارائه شده توسط این پلتفرم هستیم و استانداردهای جدیدی را از نظر فناوری و قابلیت استفاده روزمره با پلتفرم MEB Entry تعیین خواهیم کرد.”

با پلت فرم پیشرفته MEB Entry، شناسه. 2all به درایو، باتری و فناوری شارژ بسیار کارآمد مجهز شده است. دارای یک موتور محرک الکتریکی قدرتمند با توان خروجی 166 کیلووات/226 اسب بخار و برد WLTP محاسبه شده تا 450 کیلومتر است.

فولکس واگن نیز دوباره تمرکز بیشتری بر طراحی خودروی برقی مقرون به صرفه خود دارد. آندریاس مینت، رئیس طراحی خودروهای مسافربری فولکس واگن، گفت: « 2all پیش نمایشی از زبان طراحی جدید فولکس واگن را ارائه می دهد که بر سه پایه پایداری، دوست داشتنی و اشتیاق استوار است.

یکی از ویژگی های اساسی این خودروی برقی مقرون به صرفه، طراحی ستون C است که برای اولین VW Golf توسعه یافته است. اولی خودرو فولکس واگن است که تفسیر جدیدی از این علامت تجاری دارد. از دیگر ویژگی‌های طراحی این خودروی مفهومی می‌توان به بدنه‌ای با موضع مشخص و قاطع روی چرخ‌ها، چهره‌ای دوستانه و بخش خوبی از دینامیک اشاره کرد.

علاوه بر این، فضای داخلی با ظاهری باکیفیت، سیستم اطلاعات سرگرمی قابل توضیح با کنترل صدا کلاسیک و بلوک تهویه مطبوع مجزا مشخص می شود.

این خودروی برقی مقرون به صرفه چه زمانی در دسترس عموم قرار می گیرد؟

علاوه بر این، فولکس واگن ID.3 جدید را معرفی خواهد کرد. با فاصله بین دو محور طولانی، و ID.7. امسال و به دنبال آن یک SUV الکتریکی جمع و جور در سال 2026 عرضه خواهد شد.

علیرغم چالش‌های موجود در این صنعت، فولکس واگن در حال کار بر روی تولید یک خودروی برقی مقرون‌به‌صرفه با قیمت‌های کمتر از 20000 یورو است. این به تولیدکننده خودرو در مقایسه با رقبای خود، وسیع‌ترین طیف خودروهای الکتریکی را خواهد داد و این شرکت در نظر دارد تا سهم خودروهای الکتریکی 80 درصد در اروپا را به دست آورد. فولکس واگن مسافربری قبلاً محاسبات خود را بر اساس سهم 70 درصدی انجام داده بود.

https://www.innovationnewsnetwork.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *