نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

30 فروردین 1403 9:29 ق.ظ

گزارش سال 1401به مخاطبان پایگاه خبری کل نگار

قبل از همه چیز سلام بر شما و درود بر تمامی ملت ایران و شادباش سال نو

وارد پنجمین سال برپایی فعالیت پایگاه خبری کل نگار شدیم و این افتخاری برای ماست که توانستیم در شرایطی سخت و خاص بقای این سایت را حفظ کنیم . دلخوشی همکاران و اعضای تحریریه  و مدیران سایت این است که بتوانند مطابق ماموریت و اهداف تعیین شده و بر مبنای اصول اخلاقی سایت مطالب و محتوایی را که در خور است تقدیم نمایند .

قبل از هر چیز یک پرسش مکرر را باید چواب دهیم و آن این است که برخی مخاطبان می پرسند چرا سایت دارای تبلیغات نیست و منبع تامین هزینه هایش کجاست ؟

در پاسخ بصورت خلاصه اعلام می شود که ، جذب آگهی بدلیل هزینه سرباری که ایجاد می کند که بسیار بیشتر از منابع درآمدی سالم و قانونی است کلا تا بحال اقدام نشده است . همچنین مشکلات مالیاتی و بیمه ای آن هم بسیار زیاد است . در خصوص منبع تامین هزینه ها اعلام می شود که کلیه افرادی که با سایت همکاری می نمایند همکاریشان بصورت افتخاری است بجز بخش کوچکی از آنها . هزینه های دیگر نیز توسط مدیر مسوول تامین می شود .

لازمست به اطلاع برسانیم که طی نظر سنجی انجام شده در فصل بهار در خصوص تغییر شکل سایت مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و اینکار انجام شد . اگر چه سختی های خود را به همراه داشت ولیکن در نظر سنجی بعدی این تغییرمناسب تشخیص داده شد.

در سال 1401 کلا تعدادی در حدود 1500 مطلب بجز اخبار ایرانی که باز نشر شده اند مطلب به سایت اضافه شد که بنا به تفکیک بصورت زیر بودند:

اخبار  965 مورد

گزارش ویژه 20 مورد

تحلیل موضوعی 33 مورد

تحلیل هفته 73 مورد

یادداشت روز 67 مورد

مهندسی صنایع 75 مورد

مدیریت انرژی 71 مورد

هنر صنعت 74 مورد

مصاحبه 27 مورد

راهکار ها 32مورد

کارآفرینی 29 مورد

تنوع موضوعی فوق بر محور نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار شکل گرفته و همگی بر این اساس جمع آوری و تدوین و ارایه شده اند . تلاش بر ارایه جنبه های مختلف نوآوری در فناوری ها و ابزار ها و سیستم های مدیریت در حوزه های مختلف بوده است .

امید است که در سال جدید بتوانیم با نوآوری هایی در زمینه تولید و تنظیم مطالب در خدمت شما هم وطن ارجمند باشیم.

از طرف هیات تحریریه

علی اکبر سعیدی کیا

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *