نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 3:09 ب.ظ

فنلاند به دنبال 10 نفر برای شرکت در “مسترکلاس شادی” رایگان است.

اندی کوربلی -15 مارس 2023-از فنلاند دیدن کنید – Asko Kuittinen

کشورها همیشه به دنبال راه هایی برای ترویج فرهنگ منحصر به فرد خود برای جذب گردشگران هستند و فنلاند ممکن است به تازگی ابتکار جدیدی زده باشد.فنلاند که برای پنج سال متوالی به عنوان شادترین کشور جهان توسط گزارش جهانی شادی انتخاب شده است، می خواهد راز شادی خود را با جهان در میان بگذارد.

برای انجام این کار، آن‌ها از طریق بازوی گردشگری خود، بازدید از فنلاند، یک استراحت با تمام هزینه‌ها را برای شرکت در کلاس مستر شادی ارائه می‌دهند.

فنلاند اولین کشوری است که جذب شرکت کنندگان خوش شانس  آنها را با مربیان خبره ای که آنها را به سمت یک روش زندگی متعادل راهنمایی می کنند که شادی را به روش فنلاندی ترویج می کند، مرتبط می کند. این کوچینگ چهار موضوع کلیدی را پوشش خواهد داد: طبیعت و سبک زندگی، سلامت و تعادل، طراحی و امور روزمره، و غذا و رفاه.

مستر کلاس شادی از 12 تا 15 ژوئن 2023 در کورو ریزورت فنلاند برگزار می شود. ده شرکت کننده منتخب از سراسر جهان در 11 ژوئن وارد فنلاند می شوند و در 16 ژوئن حرکت می کنند.

GNN با سازمان‌دهندگان تماس گرفت و تأیید کردند که تمام هزینه‌های سفر، از جمله پروازها و اقامت، برای ده نفر انتخاب شده در نظر گرفته شده است.

درخواست ها تا 2 آوریل باز هستند. متقاضیان می توانند به صورت جداگانه یا با یک نفر دیگر با مراجعه به www.visitfinland.com/en/find-your-inner-finn درخواست دهند.

مربیان مسترکلاس متخصصان برجسته ای در زمینه های مختلف خود هستند که به شرکت کنندگان در یافتن تعادل درونی و ارتباط با طبیعت و خود کمک می کنند.

هلی جیمنز، مدیر ارشد بازاریابی بین‌المللی در Business Finland می‌گوید: «اغلب از فنلاندی‌ها می‌پرسند: «چرا اینقدر خوشحالی؟» ما معتقدیم شادی فنلاندی از رابطه نزدیک با طبیعت و سبک زندگی زمینی ما ناشی می‌شود.

فنلاند پر از تجربیات در میان طبیعت است. جنگل‌های پرانرژی، دریاچه‌های جذاب و مناظر پرجنب‌وجوش مجمع‌الجزایر، همگی مکان‌های مناسبی برای استراحت، استراحت و ارتباط با شادی درونی شما هستند.

رسانه های بریتانیایی اغلب راز شادی اسکاندیناوی ها یا هلندی ها را نگرش کم توقعشان به تصویر می کشند. درک این که شما به عنوان یک فرد، بر خلاف نگرش اروپای جنوبی که به دنبال زندگی شیرین است، یک دانه برف منحصر به فرد نیستید.

با این حال، کورو ریزورت واقع در منطقه لیکلند فنلاند، به محیط‌های طبیعی منحصربه‌فرد و خیره‌کننده‌ای دسترسی دارد که مطمئناً زندگی شیرین خود را ارائه می‌دهند.

https://www.goodnewsnetwork.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *