نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 4:14 ب.ظ

پشتیبانی  پلت فرم عمودی برای حمل و نقل در یک شرکت هندی

  -Catherine Shu • 2 فوریه 2023مهندس و تبلت در حیاط Containers از کشتی باری Cargo برای صادرات واردات،

برای حمل و نقل کالا، تهیه اطلاعات قیمت برای مشتریان خود معمولاً شامل مراجعه به منابع متعدد و سپس ادغام اطلاعات در صفحات گسترده است. این امر زمان بر و پیچیده است، به ویژه از آنجایی که داده های قیمت گذاری دائماً تغییر می کند. Freightify می‌خواهد این فرآیند را به سادگی مقایسه بلیط هواپیما با پلتفرم SaaS عمودی خود انجام دهد. نرم افزار بعنوان خدمت .

این استارت‌آپ مستقر در سنگاپور امروز اعلام کرد که با مشارکت Trail Mix Ventures و Alteria Capital، 12 میلیون دلار سری A به رهبری Sequoia Capital India جمع آوری کرده است. این دور همچنین شامل سرمایه گذاران بازگشتی Nordic Eye Venture Capital و Motion Ventures بود.

این نرم افزار اکنون توسط بیش از 200 شرکت حمل و نقل کالا در 45 کشور استفاده می شود و می گوید درآمد آن نسبت به سال گذشته سه برابر شده است. این شرکت خود را Shopify برای حمل و نقل دریایی می‌نامد، زیرا ابزارهای مدیریت نرخ و رزرو الکترونیکی با برچسب سفید را برای حمل و نقل‌ها برای راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین فراهم می‌کند. پلتفرم SaaS این استارتاپ همچنین راه‌حل‌های ردیابی و ردیابی را ارائه می‌کند تا به حمل‌ونقل‌ها اجازه دهد مکان مستقیم کشتی‌ها را ببینند.

این استارت آپ در سال 2016 توسط Raghavendran Viswanathan به عنوان یک بازار حمل و نقل تاسیس شد، قبل از اینکه به یک سیستم مدیریت نرخ خودکار تبدیل شود، در حرکتی که او با تکامل Shopify از فروشگاه آنلاین اسنوبرد به اکوسیستم تجارت الکترونیک مقایسه می کند.

ویسواناتان گفت داده‌های قیمت‌گذاری از خطوط کشتیرانی، اپراتورهای غیر کشتی، شرکت‌های حمل‌ونقل زمینی و تثبیت‌کننده‌ها در قالب‌ها و ارزهای مختلف ارائه می‌شوند، که به این معنی است که حمل‌ونقل‌ها باید تمام داده‌ها را به صورت دستی ادغام کنند. جمع آوری نرخ حمل و نقل معمولا شامل ارسال چندین ایمیل، مشاهده اسناد PDF، پر کردن صفحات گسترده و باز نگه داشتن برگه های مرورگر با داده های قیمت است. سپس اشتراک‌گذاری آن با مشتریان بسته به پیچیدگی درخواست‌هایشان، ممکن است چند روز طول بکشد. ویژگی‌های مدیریت نرخ و قیمت‌گذاری Freightify به این معنی است که حمل‌ونقل‌ها می‌توانند قیمت‌های بار را در کمتر از دو دقیقه، از جمله تغییرات احتمالی فرعی، تهیه و ارائه کنند.

Freightify در حال حاضر بسته های قیمت گذاری آن پرداخت به ازای استفاده است. ویسواناتان گفت که رقبای اصلی Freightify هنوز صفحات گسترده و “بی میلی حمل و نقل بار به استفاده از فناوری” هستند، اما بیشتر مایل به استفاده از فناوری هستند، تا حدی به لطف حرکت به سمت دیجیتالی شدن ناشی از همه گیری جهانی.

بازارها و ارسال‌کنندگان دیجیتال بیشتری در بازارهای مختلف در حال ظهور هستند و بخشی از استراتژی رقابتی Freightify فروش یک محصول SaaS است. ویسواناتان گفت: «این صنعت برنده بازار نیست و حمل و نقل‌ها می‌توانند راه‌حل مفیدی را با دیدن آن تشخیص دهند.

بودجه جدید Freightify برای توسعه محصول و راه‌اندازی ویژگی‌های جدید، رشد تیم فروش بین‌المللی، مشارکت کانال‌ها و بازاریابی استفاده خواهد شد.

https://techcrunch.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *