نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 8:55 ق.ظ

نخستین رویداد استانی “تا ثریا” با معرفی ۱۰ فناور برتر استان تهران در پردیس برگزار شد.

رویداد علمی "تا ثریا" این‌بار به پردیس آمد

30-11-1401

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، شهرستان پردیس امروز میزبان نخستین رویداد علمی “تا ثریا” در سطح استان تهران است، این جشنواره یک روزه از صبح امروز ۳۰ بهمن ماه با هدف روایت چگونگی حل نوآورانه و مبتکرانه مسائل کشور با حضور مجموعه‌های نوآوری، بسیج و دانشجویان در دانشگاه آزاد واحد علوم فناوری پردیس در حال برگزاری است.

علی محمدی دبیر این جشنواره با بیان اینکه این رویداد تاکنون در سطح کشور برگزار شده بود و این اولین تجربه استانی رویداد در سال ۱۴۰۱ است، گفت: فناوران حاضر در رویداد امروز طی نشست و سخنرانی خود به تشریح چگونگی دستیابی به پاسخ برای حل مسائل گوناگون در حوزه‌های مختلف و ارائه کار علمی خود می‌پردازند.

به‌گفته وی “رویداد علمی تا ثریا” امروز در دو محور سرمایه‌گذاری طرح‌های دانش بنیان و ارائه نیازهای بزرگ فناورانه کشور برپا شده و ۱۰ طرح برتر توسط طراحان و فناوران استان ارائه می‌شود و در انتهای مراسم مورد داوری قرار می‌گیرد.

محمدی افزود: این ۱۰ طرح ارائه شده در سه محور شیمیایی و پتروشیمی، صنایع فلزی کشاورزی و دامپروری است که در کنار آن اعلام نیاز فناورانه آنها بررسی می‌شود.

دبیر جشنواره استانی تا ثریا یادآور شد: برای هر طرح ۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد و این شامل هر ۱۰طرح انتخاب شده در جشنواره امروز است.

محمدی همچنین گفت: ۳ طرح نیز از میان این ده طرح تقدیرنامه ویژه جشنواره را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: سرمایه‌گذاری طرح‌های برتر طبق نظر داوران جشنواره کارشناسان پارک فناوری پردیس و شرکت پیشگامان بنیاد تعاون مسکن بسیج است.

گفتنی است همایش مذکور تا بعدازظهر ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه جشنواره با حضور مسئولین استانی و شهرستان پردیس برپا می‌شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *