نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 1:26 ق.ظ

مرکز نوآوری شاهد در خراسان جنوبی ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، در نشست تشکل‌های ايثارگری استان با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور که (۱۳ بهمن) با حضور استاندار برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری در راستای ایجاد مرکز نوآوری شاهد به امضا رسید. 


این تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین بنیاد شهید و امور ایثارگران، پارک علم و فناوری و مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ايثارگر به امضا رسید. براساس سیاست‌های رئیس بنیاد شهید کشور و در راستای حمایت از استارتاپ‌ها و شرکت های دانش‌بنیان و نیز ایجاد بستر مناسب برای اشتغالزایی ایثارگران به صورت پایدار، این تفاهم نامه ها در استان ها منعقد می‌شود.

با ایجاد این مراکز، زمینه لازم برای شکوفایی توان و ظرفیت و ارائه پیشنهادات و طرح‌های ایثارگران با دانش و تحصیلات فراهم می‌شود. 

همکاری و تعاملات هم‌افزار در راستای شکل‌گیری و توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری در جامعه هدف شامل اعضای بنیاد شهید و ایثارگران و… از طریق به ایجاد زیرساخت‌های فیزیکی مورد نیاز، اختصاص فضای کار و…، ایجاد و شکل‌گیری استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوین مبتنی بر فناوری و نوآوری شرکت‌های دانش‌بنیان، توسع توانمندی اعضا و… از جمله موضوع‌های این تفاهم‌نامه است.

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، ایجاد زمینه مناسب بروز خلاقیت و بستر رشد و پرورش ایده‌های نو بر مبنای دانش در حوزه‌های فعالیت و مأموریت مرکز دانش‌پژوهان، بنیاد و پارک، شناسایی، ارزیابی، پذیرش، توسعه و حمایت از ایده‌‌ها، محصولات نوآورانه و فناورانه پژوهشگران، دانشجویان، فناوران، مخترعین و صاحبان کسب و کارهای نوآور در حوزه‌های فعالیت و مأموریت مرکز دانش پژوهان، بنیاد و پارک و… است.


گفتنی است‌؛ در حال حاضر با وجود سه سال فعالیت مرکز دانش پژوهان، هزار تیم استارتاپی ویژه جامعه ایثارگری در کل کشور فعال هستند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *