نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

30 فروردین 1403 7:41 ب.ظ

نحستین جایزه ملی نوآوری فراگیر آموزشی برگزار می شود.

رویداد آموزشی «فرازش»

به گزارش گروه خبر جامعه اندیشکده ها؛ رویداد آموزشی «فرازش» با محوریت محوریت «نخستین جایزه ملی نوآوری فراگیر آموزشی» بهمن ۱۴۰۱ برگزار می شود. این رویداد با مشارکت موسسه توسعه آموزشی و پژوهشی سینا، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و موسسه نحقیق و توسعه دانشمند شکل گرفته است که به رصد، هم افزایی و تسهیل گری زیست بوم آموزش نوآورانه اختصاص دارد.

در معرفی این رویداد آمده است:
رویداد فرازش علی‌رغم ایجاد بستر تعامل، همکاری و عرضه ایده ها و محصولات، به منظور حمایت و تشویق گروه‌های آموزشی فعال در حوزه آموزش مستضعفان، جایزه بزرگ نوآوری آموزشی را تقدیم می کند. این جایزه با هدف حمایت مادی و معنوی از طرح‌های ارائه شده و خدمات و محصولات دارای نتیجه مثمر و مشخص اهدا خواهد شد.
بسیاری از بخش‌های محروم، شهرها و روستاهای کشور با چالش‌های مختلفی در حوزه آموزش روبرو هستند که نیازمند توجه مجموعه هاو شرکت های فناور آموزشی است. در این بخش سعی داریم به مجموعه‌ها و شرکت هایی که طرح مناسبی را با موفقیت و نتایج موثر در راستانی عدالت آموزشی و تربیتی اجرا کرده‌اند جایزه نوآوری آموزشی در بخش مردمی اهدا کنیم. در این بخش گروه‌هایی که ایده‌های آموزشی خود را تبدیل به طرح نموده‌ و با روشی مناسب به اجرا گذاشته‌اند که دارای نوآوری در آموزش هستند مورد داوری قرار می‌گیرند. پس از داوری و ارزیابی شاخصه های لازم به گروه‌های برگزیده جایزه نوآوری آموزشی در بخش رقابتی اهدا خواهد شد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *