نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 8:27 ق.ظ

شرکت ایریسا و اخذ تندیس برنزین زبدگی دیجیتال

گل بو

مدیرعامل شرکت ایریسا از موفقیت‌های این شرکت در هفته اول بهمن‌ماه خبر داد و گفت: کسب تندیس برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال و تقدیرنامه اهتمام به نوآوری دیجیتال برای محصول کارخانه هوشمند و همچنین قرار گرفتن در میان ۵۰۰ شرکت برتر اقتصادی ایران ازجمله افتخارات اخیر این شرکت بوده است.

به گزارش ایراسین، اکبر گل‌بو، مدیرعامل شرکت ایریسا از موفقیت‌های این شرکت در هفته اول بهمن‌ماه خبر داد و گفت: کسب تندیس برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال و تقدیرنامه اهتمام به نوآوری دیجیتال برای محصول کارخانه هوشمند و همچنین قرار گرفتن در میان ۵۰۰ شرکت برتر اقتصادی ایران ازجمله افتخارات اخیر این شرکت بوده است.

وی تصریح کرد: در ششمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال که در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، شرکت ایریسا تندیس برنزین سطح یک زبدگی دیجیتال و تقدیرنامه اهتمام به نوآوری دیجیتال برای محصول کارخانه هوشمند را به خود اختصاص داد.

گل بو یادآور شد: مفهوم تحول دیجیتال، نیاز به یک نگاه همه‌جانبه به تمامی ابعاد کسب‌وکار دارد و تحول دیجیتال بیش از آنکه چالشی فناورانه برای سازمان‌ها باشد، چالشی انسانی است. این جمله نشان‌دهنده اهمیت منابع انسانی آموزش‌دیده برای ایجاد تحول دیجیتال است، ازاین‌رو مسئله منابع انسانی متخصص در سازمانی همچون ایریسا یکی از الزامات ایجاد تحول دیجیتال محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت ایریسا درخصوص ششمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال اضافه کرد: ایریسا برای دومین سال متوالی خود را در معرض ارزیابی جایزه ملی تحول دیجیتال قرار داده تا به‌عنوان شرکتی پیشگام در این حوزه و با کسب بلوغ لازم پشتیبان صنعت کشور در این مسیر باشد.

وی تصریح کرد: مجموعه ایریسا طبق چشم‌انداز خود یعنی «مرجع فناوری اطلاعات، ارتباطات و اتوماسیون صنعتی با رویکرد تحول دیجیتال»، نقشه راهی روشن را برای خود و مشتریانش برای رسیدن به سازمانی هوشمند ترسیم کرده است.

گل‌بو اظهار امیدواری کرد: همگام با تغییرات سریع تکنولوژی در حوزه هوشمندسازی و همگام کردن خود با آن، نقش خود را به‌خوبی ایفا کند و همواره شاهد سربلندی و شکوفایی صنعت کشور باشیم و چه افتخاری بالاتر از این که قدمی اثربخش برای اعتلای کشورمان برداریم.

حضور شرکت ایریسا در میان ۵۰۰ شرکت برتر اقتصادی ایران در همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI-۱۰۰) از دیگر افتخارات این شرکت بود که مدیرعامل شرکت ایریسا به آن اشاره و اضافه کرد: در این همایش شرکت ایریسا جزو ۵ شرکت برتر از نظر رشد سریع بین صد شرکت چهارم قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش، بر اساس نتایج بیست‌وپنجمین سال رتبه‌بندی (IMI-۱۰۰) و بر اساس اطلاعات مالی ۱۴۰۰، شرکت ایریسا موفق به کسب رتبه ۳۳۰ شد که نسبت به رتبه ۳۶۵ سال قبل رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

گل‌بو معیار اصلی در انتخاب شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع در بین صد شرکت چهارم را تغییر رتبه فروش شرکت‌های فهرست صد شرکت چهارم طی چهار سال اخیر معرفی کرد و افزود: فهرستی که بر اساس معیار اصلی فوق‌الذکر تهیه شده با توجه به معیارهای دیگری ازجمله وجود اطلاعات شرکت در رتبه‌بندی IMI-۱۰۰ برای حداقل ۳ سال اخیر، منفی نبودن تغییر رتبه فروش شرکت در سال اخیر و زیان‌ده نبودن شرکت، پالایش شده و در مرحله پایانی پس از انجام مراحل فوق، فهرست به‌دست‌آمده توسط کمیته‌ای از خبرگان صنعت و محیط کسب و کار مورد بررسی قرار گرفته و حداکثر ۵ شرکت که بهترین نتایج را کسب کرده بودند به‌عنوان شرکت‌های برتر از نظر رشد سریع شناسایی و معرفی گردیدند.

مدیرعامل شرکت ایریسا کسب این افتخارات را به تک‌تک همکاران و ذی‌نفعان شرکت تبریک گفت و تصریح کند: دستاوردهای اخیر شرکت با تلاش و همدلی همه کارکنان دانش‌محور ایریسا به‌عنوان سرمایه اصلی شرکت محقق شده است که صمیمانه از آن‌ها قدردانی می‌نمایم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *