نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 12:34 ق.ظ

درآمد فواره تروی رم برای کمک به فقرای شهر صرف میشود.

اندی کوربلی -21 دسامبر 2022 -فواره تروی در رم اثر میشل بیتتو

هر سال، بیش از یک میلیون یورو سکه که در فواره تروی در رم پرتاب می‌شود، برای تغذیه، پوشاک و اسکان فقرای شهر جمع می‌شود.

این معجزه هنری از جنس مرمر که در سال 1762 تکمیل شد، یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر است. این اثر هنری که در دهه 1730 توسط نیکولا سالوی سفارش داده شد، رام کردن آب ها را به تصویر می کشد.

اوشنوس خدای دریا توسط ارابه صدفی از اسب‌های دریایی کشیده می‌شود که اطراف آن صدف‌ها، مرجان‌ها، ماهی‌ها و دیگر چیزهای دریایی قرار دارند.

معمولاً این یک جاذبه توریستی است که یک سوم فضای میدان کوچک در حال حاضر Piazza di Trevi را اشغال می‌کند. بازدیدکنندگان انبوهی وارد می‌شوند، و بسیاری امیدوارند که کاری بیش از دیدن آثار هنری دیدنی انجام دهند.

سنت بر این است که گردشگران پشت خود را به چشمه نموده و با دست راست خود سکه‌ای را روی شانه چپ خود می‌اندازند – عملی که ظاهراً بازگشت آنها به شهر ابدی را تضمین می‌کند.

این سنت از فیلم «سه سکه در فواره» در سال 1954 در مورد سه زن آمریکایی ساکن رم متولد شد که آرزوی عشق در شهر تروی را دارند.

سالانه بیش از 1 میلیون یورو به آب های آن پرتاب می شود که با جارو کردن تمام سکه ها با هم و سپس با استفاده از دستگاه مکش برای جمع آوری آنها جمع آوری می شود.

کاریتاس، یک مؤسسه خیریه که توسط کلیسای کاتولیک اداره می شود، این درآمد بادآورده عظیم را دریافت می کند، که برای آن آشپزخانه های سوپ، پناهگاه های بی خانمان ها، سوپرمارکت های رایگان و پروژه های دیگر را تأمین می کند.

همچنین به سمت نگهداری از مجتمعی در حومه رم می رود که خانه سالمندان، غذاخوری و مطب دندانپزشکی را برای ساکنان شهری که در فقر زندگی می کنند، در خود جای داده است.

https://www.goodnewsnetwork.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *