نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 8:36 ق.ظ

نایک برای سرعت و چابکی زنجیره تامین بهتر ERP را بازنگری می کند

11 جولای 2022-الخاندرا سالگادو -فروشگاه نایک در یک منطقه خرید در پکن، چین -کوین فرایر از طریق گتی ایماژ

     متیو فرند، مدیر مالی، طی تماسی در ماه ژوئن گفت که نایک سیستم ERP جدید خود را در سراسر شبکه جهانی خود در سال جاری به منظور افزایش دید و بهره وری موجودی عرضه خواهد کرد.  این سیستم که فرند آن را “بزرگترین سرمایه گذاری شرکت در تحول دیجیتال” توصیف کرد، قرار است در ماه جاری در چین بزرگ راه اندازی شود، در حالی که نایک آماده استقرار آن در آمریکای شمالی در سال مالی 2024 است.

     فرند گفت: سیستم ERP برای افزایش سرعت و چابکی در زنجیره تامین ما بنیادی خواهد بود، زیرا نایک به طور فزاینده ای به سمت فروش مستقیم به مصرف کننده متمایل می شود.

ارائه سریع تحویل مشتریان به آنها، کسب و کار شما را برای موفقیت در فصل خرید تعطیلات آماده می کند – و جمع سپاری می تواند به شما کمک کند.

راه‌اندازی ERP نایک در حالی انجام می‌شود که این خرده‌فروش همچنان با افزایش موجودی در حین حمل و نقل و زمان طولانی‌تری برای عرضه محصولات به بازار مواجه است، مسائلی که سیستم فناوری جدید می‌تواند در رفع آنها مؤثر باشد.

فرند گفت: زمان حمل و نقل تقریباً دو هفته بیشتر از سطوح قبل از همه‌گیری باقی می‌ماند و انتظار نمی‌رود تا پایان سال مالی 2023 به میزان قابل توجهی بهبود یابد. در نتیجه، شرکت برای مقابله با حرکت کندتر کالاها، از جمله تنظیم چرخه عمر محصول، موجودی ها را مدیریت می کند.

فرند گفت: «ما برخی از مدل‌های خود را به صورت غیر فصلی در نظر می‌گیریم تا بتوانیم آن‌ها را بیشتر به صورت چرخشی مدیریت کنیم. “و ما به استفاده از تجربه ای که در طول 2 سال گذشته داشته ایم، ادامه خواهیم داد، و از منظر پیچیدگی زنجیره تامین و ازدحام در این محیط حرکت می کنیم.”

در چین، طولانی شدن زمان حمل و نقل و تعطیلی کارخانه‌ها، نایک را با ذخایر موجودی متورم همراه کرده است و محصولات فصلی عقب‌تر از برنامه می‌رسند. فرند خاطرنشان کرد که خرده فروش در پاسخ به تغییر شرایط بازار، عرضه و تقاضای خود را در منطقه “تجدید کالیبره” می کند.

کورتنی کیسلر، نایب رئیس وقت نایک گلوبال فناوری، گفت که نایک از سال 2020 در حال برنامه ریزی یک بازنگری اساسی ERP است که بخشی از یک استراتژی برای خدمات موثرتر به مشتریان آنلاین و یکسان سازی دیدگاه های مالی و موجودی در اکوسیستم شرکت است.

فرند به عنوان بخشی از تسریع استراتژی مستقیم به مصرف کننده توسط خرده فروش اشاره کرد که سیستم دیجیتالی اصلاح شده باید به افزایش سود در چین کمک کند.

فرند گفت: «و صراحتاً ERP ما ستون فقراتی است که ما را قادر می‌سازد از این فرصت‌ها به شیوه‌ای مهم‌تر استفاده کنیم.

https://www.supplychaindive.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *