نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 4:07 ب.ظ

نظر سنجی از مردم درباره تعطیلات و حال و روزشان در انگلیس

26 نوامبر 2022

یک نظرسنجی از 2000 بزرگسال نشان داد که دو سوم از آنها به دوستان و خانواده خواهند گفت که در طول دوره تعطیلات “خوب” هستند، حتی زمانی که آنها خوب نیستند.نیمی از پاسخ دهندگان بر این باورند که دیگران نمی خواهند در مورد مشکلات آنها بشنوند، زیرا خلق و خوی آنها را تضعیف می کند، بنابراین آنها گفتگو را عوض می کنند.

اما این مطالعه که به سفارش شرکت بریتانیایی غذای اسنک Walkers برای روشن کردن مزایای باز کردن درب  و صحبت کردن بیشتر انجام شد، نشان داد که 87 درصد اعتراف کرده‌اند که گفته‌اند «خوب هستند»، بدون اینکه حتی به احساس واقعی خود فکر کنند.

Walkers و Comic Relief با مجری تلویزیون و رادیو، و مبارز سلامت روان، رومن کمپ، همکاری کردند تا مردم را تشویق کنند تا بیشتر صحبت کنند و آنها را به چالش کشیدند تا از کلمه F*** (خوب) برای حمایت از سلامت روان خود صرف نظر کنند.

کمپ می‌گوید: «به‌عنوان کسی که در مورد نبرد خود برای سلامت روان صحبت کرده‌ام و عواقب ویران‌کننده‌ای که مردم احساسات خود را پنهان می کنند این کمپینی بسیار به قلب من نزدیک است.بنابراین، من امیدوارم که از طریق این کمپین بتوانیم به باز کردن گفتگو پیرامون سلامت روان کمک کنیم – و مردم را وادار کنیم که صحبت‌های باز و صادقانه‌ای درباره احساس واقعی خود داشته باشند.

بیایید از گفتن اینکه ما خوب هستیم دست برداریم زیرا فکر می کنیم اینکار مودبانه است، یا به این دلیل که فکر می کنیم این چیزی است که طرف مقابل می خواهد بشنود.

کمپ معتقد است که در بیشتر مواقع، اگر یکی از دوستان یا اعضای خانواده سؤال کند، آنها واقعاً اهمیت می دهند و واقعاً می خواهند بدانند.

سه دلیل اصلی که چرا مردم به جای گفتن حقیقت از پاسخ خودکار «من خوبم» استفاده می‌کنند عبارتند از: نمی‌خواهند دیگران را پایین بیاورند، نمی‌دانند مردم چگونه با احساسات شما برخورد می‌کنند، و ترس از احساس ناراحتی آنرا ابراز می کنند .

فیلیپا پنینگتون، از Walkers، که 2 میلیون پوند به Comic Relief برای پروژه‌های رفاه ذهنی اهدا کرده است، گفت: «پیام کمپین کریسمس ما – که واقعاً می‌تواند به باز کردن احساسات شما و صحبت کردن درباره احساسات شما کمک کند – بسیار مهم است و ما امیدواریم. تا بتوانیم مردم را تشویق کنیم تا کمی بیشتر صحبت کنند.»

این نظرسنجی که توسط OnePoll انجام شد، همچنین نشان داد که مردم نمی‌خواهند به جزئیات درباره احساس خود بپردازند. با این حال، در حالی که یک چهارم افراد مورد بررسی معتقد نیستند که مردم واقعاً می‌خواهند بدانند که شما چگونه کار می‌کنید، نیمی از پاسخ‌دهندگان ادعا کردند که واقعاً می‌خواهند مردم به آنها بگویند که چه احساسی دارند.

سمیر پاتل، مدیر عامل Comic Relief، یک یخ شکن را پیشنهاد می کند. شوخ طبعی می تواند راهی عالی برای شروع مکالماتی باشد که گاهی اوقات دشوار است.

در اینجا 12 پاسخ وجود دارد که ممکن است دربهای  مکالمه را باز کند:

نمی توانم شکایت کنم… من تلاش کرده ام، اما کسی گوش نمی دهد.

بد نیست. هرچند میتونه بهتر باشه

من نبض دارم، پس خوب است.

به نظر شما حال من چطور است؟

من احساس خوبی ندارم، اما موهایم شگفت انگیز به نظر می رسند!

من حالم خوب است… اما این می تواند اثر داروهای ضد افسردگی من باشد.

وقتی شما در اطراف هستید اوضاع خوب است.

صاف تا نیمه ابری.

شما بروید سپس، ما می توانیم مقایسه کنیم.

هنوز کاملاً وجود ندارد.

آیا نسخه کوتاه یا دقیق آن را می خواهید؟

در حال بازسازی هستم.

https://www.goodnewsnetwork.org/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *