نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 10:07 ب.ظ

چگونه میکس صدای پشت صحنه ، یک فیلم را جادویی می کند

9 دسامبر 2022 -توسط انجمن آکوستیکال آمریکا -اعتبار: دامنه عمومی Pixabay/CC0

میکس صدای فیلم مدرن از تکنیک هایی مانند پاسخ های ضربه ای برای بازتولید دیالوگ و صداهای دیگر استفاده می کند. این روش‌ها برای همسو کردن آنچه تماشاگران سینما می‌بینند و می‌شنوند و درگیر نگه داشتن آن‌ها در داستان بسیار مهم هستند. در 183 امین جلسه ASA، جفری رید از Taproot Audio Design مهندسی صوتی پشت صحنه مورد نیاز برای بازسازی آکوستیک مجموعه‌ها و مکان‌های فیلم را نشان داد، و کلیپ‌های کوتاهی از فیلم را به اشتراک گذاشت تا ضبط اصلی را با محصول ترکیبی استودیو مقایسه کند.

اگر تا به حال فیلمی را تماشا کرده باشید که صدا در آن هماهنگ نیست، به سرعت مشخص می شود که صدای صاف و یکدست برای لذت بردن از فیلم، به ویژه در حین گفتگو، ضروری است. حتی ناهماهنگی های جزئی در نویز پس زمینه می تواند تجربه تماشاگر فیلم را مختل کند.

در جلسه انجمن آکوستیک آمریکا، جفری رید از Taproot Audio Design مهندسی صوتی پشت صحنه مورد نیاز برای بازسازی آکوستیک مجموعه فیلم ها و مکان ها را نشان داد. در طول جلسه، “صدای فیلم مدرن: واقعیت و واقعیت شبیه سازی شده”، رید کلیپ های کوتاهی از فیلم را به اشتراک گذاشت تا ضبط اصلی را با محصول ترکیبی استودیو مقایسه کند.

رید گفت: “تقریباً هر چیزی که در یک فیلم می شنوید بعداً اضافه شده یا برای جلوه سازی تقویت شده است. ثبات در نویز پس زمینه تأثیر عمده ای دارد، به ویژه بر دیالوگ در یک فیلم.” “گاهی اوقات هر خط دیالوگ در یک صحنه می‌تواند نمایه نویز متفاوتی داشته باشد – صدا در پس‌زمینه متفاوت است و صدا را متلاطم و ناپیوسته می‌کند. این به ما بستگی دارد که آن را صاف کنیم.”

میکس صدای فیلم مدرن از تکنیک هایی مانند پاسخ های ضربه ای برای بازتولید دیالوگ و صداهای دیگر استفاده می کند. این روش‌ها برای همسو کردن آنچه تماشاگران سینما می‌بینند و می‌شنوند و درگیر نگه داشتن آن‌ها در داستان بسیار مهم هستند.

پاسخ ضربه ای یک ضبط کوتاه است که به مهندسان صدا اجازه می دهد تا آکوستیک یک اتاق را دوباره ایجاد کنند. کیفیت های صوتی زمانی ضبط می شوند که صدایی از طرح منحصر به فرد یک فضا طنین انداز شود. سپس ضبط ضربه ای روی میکس صوتی اعمال می شود تا به صورت دیجیتالی صدای آن فضا را بازسازی کند و صحنه حاصل از یک فیلم را تا حد امکان باورپذیر کند.

رید می‌گوید: «بخش‌های متحرک زیادی برای میکس فیلم وجود دارد، از دیالوگ، افکت‌ها و موسیقی همیشه مهم». هر کدام برای یک فیلم بسیار مهم هستند و لذت میکس این است که بفهمیم چه چیزی باید در زمان مناسب کجا باشد. با این حال، وقتی همه چیز انجام شده است، دیالوگ در ترکیب فیلم پادشاه است و همه چیز باید با دقت حول آن بچرخد. “

https://techxplore.com/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *