نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 1:53 ب.ظ

پیمانکاران به طور فزاینده ای از گردش کار دیجیتال برای تحویل سریعتر پروژه ها استفاده می کنند

21 دسامبر 2022 -متیو تیبو -. vitranc از طریق Getty Images

     طبق تحقیقات جدید Dodge Construction Network و Trimble، متخصصان ساخت و ساز در حال تقویت کسب و کار خود با ابزارهای گردش کار دیجیتال هستند که منجر به کارایی بهتر و تحویل پروژه با کیفیت بالاتر می شود.  طبق بیانیه مطبوعاتی، حدود نیمی از پاسخ دهندگان، اکثر داده های پروژه خود را به صورت داخلی با استفاده از گردش کار دیجیتال به اشتراک می گذارند. این تحقیق نشان داد که از هر چهار یک نفر این کار را با سایر ذینفعان در پروژه های خود انجام می دهد.

این تحقیق معماران، مهندسان، پیمانکاران عمومی، پیمانکاران تخصصی را مورد توجه قرار می دهد. علیرغم تفاوت در درجه استفاده از آنها و نحوه تعامل آنها با گردش کار دیجیتال، مالکان، معماران، مهندسان، پیمانکاران عمومی و پیمانکاران تجاری تخصصی، همه از مزایای کلیدی استفاده از آنها گزارش می دهند.

سایر یافته‌های کلیدی این گزارش نشان می‌دهد که معماران صنعت را در استفاده از گردش‌های کاری دیجیتال چند شرکتی رهبری می‌کنند و یک سوم آنها را به کار می‌گیرند. مهندسان همچنین در حال تعمیق تعامل خود با گردش‌های کاری برای شیوه‌های طراحی خاص هستند – طبق این بیانیه، 83 درصد از کاربران سرمایه‌گذاری بیشتری در گردش‌های کاری دیجیتالی برنامه‌ریزی می‌کنند.

پیت لارج، معاون ارشد Trimble Construction، نسبت به معنای این تحقیق خوش بین بود.

لارج گفت: «با به اشتراک گذاشتن یافته‌های این تحقیق، ما معتقدیم که این بینش‌ها می‌تواند به متخصصان ساخت‌وساز کمک کند تا درک کنند که چگونه ساخت‌وساز متصل در سطح عملی استفاده می‌شود.

گزارش‌های جدید می‌تواند نشان‌دهنده گامی بلند برای صنعت باشد که در طول تاریخ برای پذیرش فناوری‌های جدید با مشکل مواجه بوده است. گزارش داج در دسامبر گذشته اشاره کرد که 38 درصد از پاسخ‌دهندگان به اشتراک گذاشتند که استراتژی دیجیتالی ایجاد نکرده‌اند یا اینکه این یک اولویت نیست.

https://www.constructiondive.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *