نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 8:48 ق.ظ

Chewy از خودکارسازی برای کاهش هزینه های حمل و نقل استفاده می کند

13 دسامبر 2022 -کلی استرو -مراکز انجام خودکار به Chewy کمک کرده اند تا هزینه های حمل و نقل را در سه ماهه سوم کاهش دهد. مجوز داده شده توسط Chewy

     سامیت سینگ، مدیر عامل شرکت، طی تماسی در 8 دسامبر گفت که Chewy شبکه تکمیل خودکار خود را گسترش خواهد داد تا مسافت حمل و نقل را کوتاه کند و در هزینه ها صرفه جویی کند.     سینگ به سرمایه گذاران گفت که تقریباً 30 درصد از حجم سه ماهه سوم خرده فروشان کالاهای حیوان خانگی از یک مرکز تکمیل خودکار ارسال شده است که نسبت به 10 درصد در مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

     این تسهیلات به کاهش 25 درصدی متوسط مسافت حمل و نقل و کاهش هزینه های کلی برای هر سفارش کمک کرده است. مدیر عامل شرکت Chewy در نظر دارد طی 12 تا 15 ماه آینده دو مرکز تکمیل خودکار اضافی راه اندازی کند.

سینگ در اوایل این ماه به سرمایه گذاران گفت که Chewy در تلاش برای کاهش هزینه های حمل و نقل، با مراکز تکمیل خودکار نه تنها هزینه ها را کاهش می دهد، بلکه ظرفیت حمل و نقل را افزایش می دهد، گام های معناداری در تحول زنجیره تامین خود برداشته است.

در تلاشی برای تغییر شکل عملیات تکمیل خود، خرده‌فروش لوازم حیوانات خانگی اولین مرکز تکمیل خودکار خود را در آرچبالد، پنسیلوانیا، در اکتبر 2020 افتتاح کرد. از آن زمان، Chewy دو مرکز تکمیلی دیگر را تأسیس کرده است که جدیدترین آن در رنو، نوادا، در طول بازگشایی شده است.

سینگ به سرمایه گذاران گفت که حجم پر شده از دو مرکز خودکار تقریباً 18 تا 20 درصد ارزان تر از حجم پر شده از شبکه قدیمی خرده فروش بود. ما هنوز در حال افزایش حجم به سمت سومین مرکز تکمیل هستیم، بنابراین اهرم حجمی افزایشی وجود دارد که انتظار داریم به دست آوریم، و ما همچنان به افزایش هزینه های خود ادامه می دهیم.

مدیر عامل شرکت به سرمایه گذاران گفت که Chewy در حال سرمایه گذاری در دو مرکز تکمیل خودکار دیگر است که یکی در سال 2023 و دیگری در پایان سال آینده یا اوایل سال 2024 شروع به کار می کند.

خرده‌فروش لوازم حیوانات خانگی نیز از راه‌های دیگری از تلاش‌های اتوماسیون استفاده می‌کند. به‌عنوان مثال، به گفته سینگ، Chewy از نرم‌افزار و قابلیت‌های برنامه‌ریزی پیشرفته برای بهبود سطح موجودی موجودی در سراسر شبکه خود در سه ماهه سوم استفاده کرد.

او گفت: «این تلاش‌ها با ابتکار مایل میانی ما تکمیل شده است، که همچنین میانگین فاصله حمل و نقل را کاهش می‌دهد و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد».

سینگ همچنین خاطرنشان کرد که دو سیستم تسهیلات جدید مسیریابی واردات این شرکت برای رسیدگی به 90 درصد از حجم واردات Chewy تا پایان سال سرعت دارند و توانایی خرده‌فروش را برای «بهینه‌سازی توزیع موجودی در شبکه FC ما و کاهش هزینه‌های حمل و نقل ورودی» افزایش می‌دهند.

سینگ افزود، در مجموع، زنجیره تامین و تلاش‌های لجستیکی Chewy به خرده‌فروش این امکان را داده است که هزینه‌های حمل و نقل را هدایت کند.

https://www.supplychaindive.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *