نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 8:15 ب.ظ

آیا می توانید کارمندانی را برای ایجاد فرهنگ DE&I قوی آموزش دهید؟

Diversity, Equity, and Inclusion,

19 اوت 2022 -آدرین سلکو

جانین یانسی می دانست که باید راه بهتری وجود داشته باشد.بنابراین، در سال 2014، ناامید از اینکه چگونه سیستم حقوقی مشکلات محل کار را حل کرد، از کمک به کارفرمایان در دفاع از ادعای استخدام به کمک به آنها برای حل مشکلاتی که در وهله اول باعث ایجاد این ادعاها می شد، حرکت کرد.

غریزه او درست بود زیرا در حال حاضر بیش از 3600 شرکت از آموزش های او از جمله شورون، ویرپول و ژنتک استفاده می کنند.

چه چیزی این سیستم آموزشی را تا این حد موثر می کند؟ «روش ما این است که گفت‌وگوها را که پویایی اجتماعی واقعی نیروی کار است، با استفاده از گفت‌وگوهای ویدیویی که به قلب مسائل اخلاقی، احترام و شمول می‌پردازد، آغاز کنیم. آن گفتگو تجزیه و تحلیل و جمع آوری می شود و به کارفرمایان ارائه می شود تا آنها ببینند که نیروی کارشان در مورد این مسائل چگونه فکر می کنند. گام بعدی این است که شرکت تغییراتی در فرهنگ ایجاد کند، با این هدف که همه با هم برای رسیدن به اهداف مشترک کار کنند.

فرهنگ DE&I مورد نیاز است

یانسی می‌گوید اصلاح یک فرهنگ اغلب یک ابتکار شرکت در نظر گرفته می‌شود، اما این دیدگاه باید در محیط استعدادهای فعلی تکامل یابد. ما در حال حرکت از زمانی هستیم که برنامه‌های DE&I یک تمرکز خارجی داشتند که مأموریت آن دستیابی به شهروندی شرکتی خوب بود. اکنون، با توجه به نگرانی های جمعیتی محل کار و مسائل اجتماعی، DE&I باید به سمت عملیات تجاری سازمان منتقل شود. اگر می خواهید استعدادها را جذب و حفظ کنید، یک فرهنگ DE&I یک ضرورت است.

و با هر استراتژی عملیات تجاری، آنچه اندازه گیری می شود مدیریت می شود. در سایر زمینه های کسب و کار – تولید، فروش و بازاریابی – داده ها اساس استراتژی هستند. در مورد فرهنگ هم همینطور است. باید در فصل به فصل و سال به سال پیگیری شود. بنابراین، اندازه‌گیری فرهنگ برای اطمینان از اینکه در جایی است که باید باشد، راهی مؤثر برای کمک به شرکت‌ها برای جذب و حفظ استعدادها است.»

گزارش فرهنگ 2020 Emtrain که شامل 2.5 میلیون پاسخ از 40000 کارمند در 125 شرکت است، برخی از مشکلاتی را که کارکنان با فرهنگ شرکت خود دارند نشان می دهد:

    38 درصد از کارکنان، پویایی درون گروهی/برون گروهی را بزرگترین منبع تضاد در سازمان خود می دانند.

    33 درصد از کارمندان نابرابری قدرت را عامل بزرگ‌ترین سطح تعارض در کار می‌دانند

    33 درصد از شرکت کنندگان به شدت موافق هستند که می توانند خود واقعی خود در محل کار باشند

سیستم Emtrain

نیروی کار یک شرکت یک ارزیابی کلی برای تعیین نقاط قوت و ضعف خود از طریق پلتفرم CultureTech شرکت انجام می دهد. سپس در شاخص‌های اجتماعی محل کار امتیاز داده می‌شود و سپس با مجموعه داده‌های جهانی از مشتریان در معیار فرهنگ محیط کار مقایسه می‌شود. بر اساس داده ها، برنامه درسی برای ایجاد مناطق ضعیف شناسایی شده است. دوره ها در سه دسته قرار می گیرند. اخلاق و انطباق، احترام و آزار و اذیت در محل کار و تنوع برابری و شمول و شامل موضوعاتی مانند ایجاد تصمیم گیری سیستمی، رهبری با همدلی و مهارت در اتحاد.

یکی از شرکت‌ها، سیسکو، از نتایج آموزش‌هایی که در داخل انجام می‌داد بسیار تحت تأثیر قرار گرفت، به طوری که در ژوئن 2022 اعلام کرد که ماژول‌های آموزشی Emtrain را از طریق راه‌حل‌های همکاری WebEx یکپارچه می‌کند.

 جیسون کوپلند، نایب رئیس Product Webex می‌گویدEmtrain محتوای متخصص زیادی را به شیوه‌ای نوآورانه ارائه می‌کند که به تسهیل بحث در مورد DE&I کمک می‌کند.

کوپلند می گوید سهولت استفاده و جریان طبیعی اطلاعاتی که می تواند در ابزارهای همکاری جاسازی شود، به شرکت او کمک کرده است تا برنامه آموزشی خود را بسازد. «من یک جلسه تیمی در Webex برگزار می‌کنم، زیرا بسیاری از افراد مانند اکثر شرکت‌ها از راه دور کار می‌کنند، و ویدیوها را با هم در زمان واقعی تماشا می‌کنیم و سپس بحث خواهیم کرد. و برای آن دسته از افرادی که از بحث کردن درباره مسائل در یک گروه راحت نیستند، این ویدئوها را می توان به صورت آفلاین نیز استفاده کرد.

با توجه به ماهیت حساس محتوا، یانسی خاطرنشان می کند که توضیح دادن چیزها به روشی عقلانی که استفاده از یک مورد تجاری را فراهم می کند، موثر است. به عنوان مثال، وقتی در مورد تعصب و فراگیری ناخودآگاه صحبت می کنیم، توضیح می دهیم که وقتی از یک ابزار بزرگتر استفاده می کنید، با افراد بیشتری که دیدگاه های متفاوتی دارند، کیفیت تصمیم گیری ها بهتر می شود. یک چرخ دنده کوچکتر، که زمینه ساز تعصب ناخودآگاه است، در تصمیم گیری موثر نیست.

کوپلند علاوه بر بهبود فرهنگ داخلی، این آگاهی را ابزاری ارزشمند در جذب کارکنان می داند. «از آنجایی که این نوع بحث‌ها در جریان کار روزانه ما طبیعی می‌شوند، به ما این امکان را می‌دهد که تازه بمانیم و در فعالیت‌های اصلی که زیربنای هدف DE&I ما هستند، کار بهتری انجام دهیم. به نوبه خود می توانیم برجسته کنیم

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *