نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 3:26 ب.ظ

بسته بندی جدید قابل بازیافت برای رنگ های HMG

ارسال شده در 28 نوامبر 2022 توسط The Manufacturer

HMG Paints، سازنده برجسته رنگ مستقل در بریتانیا، بسته بندی جدیدی را برای طیف محصولات مبتنی بر آب خود رونمایی کرده است.بسته بندی جدید از محتوای بازیافتی برای تولید ظروف استفاده می کند و فرآیند و مواد مورد استفاده نیز به این معنی است که ظرف نهایی قابل بازیافت است. طیف جدید بسته بندی 2.5 لیتری و 5 لیتری در ابتدای سال 2023 عرضه می شود.

هلن کلارک، مدیر خرید رنگ HMG نظر داد.

در HMG ما همیشه به دنبال راه‌هایی برای بهبود پایداری خود هستیم و این ظروف جدید PCR (بازیافت پس از مصرف‌کننده) یک پروژه بلندمدت برای ما بوده است.» استفاده از ظروف PCR به رشد اقتصاد دایره ای کمک می کند. این به کاهش تأثیر منفی بر تغییرات آب و هوا کمک می کند، در حالی که همان عملکرد و استانداردهایی را که از کانتینرهای معمولی انتظار دارید حفظ می کند، چیزی که برای ما و مشتریان ما کلیدی بود.

ظروف جدید مطابق با استانداردهای مواد اولیه عمل می کنند و همچنین شامل طراحی رنگی جدید برای طیف وسیعی از محصولات مبتنی بر آب و تزئینی HMG هستند. ظروف PCR به HMG اجازه می دهد تا استفاده از مواد بکر را کاهش دهد و قابلیت بازیافت کامل ظروف جدید را در جریان های بازیافت PP مناسب به دلیل ساخت تک ماده ارائه دهد، ویژگی که برای همه ذینفعان اهمیت فزاینده ای دارد.

پوشش های ساخت بریتانیا

طیف پوشش‌های تزئینی رنگ‌های HMG جزو اولین مواردی است که در بسته‌بندی جدید ظاهر می‌شود. همه محصولات موجود در این محدوده، ساخت بریتانیا هستند و همه تولیدات، از جمله رنگ‌ها، در ریورساید ورکز در منچستر انجام می‌شوند. این طیف شامل محصولاتی مانند امولسیون مات وینیل، پوسته تخم مرغ اکریلیک و نرده و رنگ ریخته می شود، که همگی دارای گلوب VOC “کم” فدراسیون پوشش بریتانیا هستند.

طرح VOC Globe بخشی از یک ابتکار گسترده‌تر توسط صنعت پوشش‌ها برای افزایش آگاهی مصرف‌کننده از میزان VOCs موجود در محصولات رنگ‌های تزئینی است و به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا انتخاب‌های آگاهانه‌تر و امیدوارم سبزتر داشته باشند. مشارکت بیشتر تولیدکنندگان رنگ، مانند HMG، در این طرح همچنین به بازیافت‌کنندگان رنگ کمک می‌کند تا رنگ‌های باقی‌مانده مبتنی بر حلال و آب را به راحتی جدا کنند، که به استفاده مجدد و بازیافت کمک می‌کند و به رشد اقتصاد دایره‌ای کمک می‌کند.

https://www.themanufacturer.com/

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *