نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 8:52 ق.ظ

لوفت هانزا با افزایش سرعت بهبود، اقدام به استخدام نیرو می کند

21 نوامبر 2022

لوفت هانزا در حالی که این غول هواپیمایی آلمانی به شدت پس از همه گیری ویروس کرونا بهبود یافته و به دنبال مقابله با کمبود کارکنان است، اقدام به استخدام 20000 کارمند کرد.

این ایرلاین زیان هنگفتی را متحمل شد وقتی که ویروس  کرونا سفرهای هوایی جهانی را متوقف کرد، اما افزایش تقاضا به آن کمک کرد تا امسال به سود خود بازگردد.

لوفت هانزا اعلام کرد که به دنبال استخدام های جدید در آلمان، سوئیس، اتریش و بلژیک با نقش هایی از خلبان و مهماندار تا تکنسین و متخصص فناوری اطلاعات است.یک سخنگو گفت که برخی از نقش‌ها به تازگی تعریف شده‌اند، در حالی که برخی از آنها جایگزین افرادی هستند که ترک کارکرده‌اند.

مایکل نیگمن، رئیس پرسنل، گفت: «برای اینکه در خط مقدم صنعت باشیم، ما به کارکنان متعهد و با انگیزه برای انجام وظایف و چالش‌های مختلف نیاز داریم.

طبق آمار منتشر شده در ماه اکتبر، لوفت هانزا در پایان سپتامبر 108000 کارمند داشت. در پایان سال 2019، قبل از همه‌گیری، 138000 نفر بود.

صنعت خطوط هوایی در اروپا در حال تلاش برای استخدام کارکنان جدید برای مقابله با افزایش تقاضا است، پس از اینکه بسیاری از آنها در طول همه گیری همه گیر ترک کردند یا رها شدند.

لوفت‌هانزا که هزاران کارمند خود را در طول همه‌گیری کاهش داد، به دلیل کمبود کارگر و همچنین افزایش تورم، با اعتصاب خلبانان و کارکنان زمینی در تابستان مواجه شد.گروه هواپیمایی متعاقباً با افزایش دستمزد کارکنان در مناطق مختلف موافقت کرد.

در سه ماهه سوم، گروه هواپیمایی – که شامل خطوط هوایی یورووینگز، اتریش، سوئیس و بروکسل نیز می شود – سود سالمی را گزارش کرد و اعلام کرد که “همه گیری را پشت سر گذاشته است”.

لوفت‌هانزا در سال‌های 2020 و 2021 زیان‌های هنگفتی را متحمل شد و باید توسط دولت آلمان کمک مالی می‌ شد، اما گزارش داد که وضعیت مالی آن زودتر از حد انتظار تثبیت شده است.

https://techxplore.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *