نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 3:34 ق.ظ

وب سایت iCloud اپل یک طراحی مجدد به سبک ویجت ایجاد می کند

17 نوامبر 2022-طراحی مجدد iCloud-اعتبار تصویر: TechCrunch

اپل بالاخره یک وب‌سایت جدید iCloud را راه‌اندازی کرد که برنامه‌ها به‌جای آیکون‌ها به‌صورت کاشی‌های ویجت‌دار ظاهر می‌شوند. ممکن است افراد به دسترسی به iCloud از طریق برنامه های بومی آیفون، آی پد یا مک عادت داشته باشند، اما این یک تغییر خوشایند برای افرادی است که از وب سایت برای دسترسی سریع به برخی عکس ها، اسناد، یادداشت ها و یادآوری ها یا حذف برخی از فایل های استفاده نشده رایگان استفاده می کنند.

وب‌سایت iCloud همچنین برای افرادی که از رایانه دیگری در محل کار استفاده می‌کنند یا افرادی که آیفون و لپ‌تاپ ویندوزی دارند مفید است. برای مثال برای دسترسی و ویرایش یادداشت‌های خود از رایانه، نیازی به نصب هیچ برنامه‌ای ندارید.

همانطور که MacRumors اشاره کرد، این شرکت چند هفته است که طراحی جدید را با کاشی های اپلیکیشن آزمایش کرده است و اکنون آن را برای همه کاربران عرضه می کند. طراحی قدیمی سایت iCloud فقط هنگام ورود به سیستم، نمادهای برنامه را نشان می دهد، اکنون جزئیات زیر کاشی های برنامه مانند یادآورهای اخیر، یادداشت ها، اسناد، صفحات و عکس ها را نشان می دهد. حتی یک کاشی راه‌انداز با نمادهای برنامه برای دسترسی سریع به برخی از برنامه‌ها وجود دارد.

با طراحی جدید، می توانید با کلیک بر روی علامت + در نوار منوی بالا، یک سند صفحه جدید، یک یادآوری، یک یادداشت، یک ارائه کلیدی یا یک صفحه گسترده اعداد ایجاد کنید.

نماد شبکه در نوار منو به شما امکان می دهد به برنامه ها دسترسی داشته باشید. همچنین گزینه‌هایی برای بررسی فضای ذخیره‌سازی و تغییر طرح شما میزبانی می‌کند. طرح وب سایت اکنون قابل تنظیم است. وقتی روی دکمه «سفارشی کردن» کلیک می‌کنید، ویجت‌ها را می‌بینید که می‌لرزند – درست مانند آیفون یا آی‌پد – به طوری که می‌توانید آنها را جابه‌جا کرده یا حذف کنید.

https://techcrunch.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *