نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 5:46 ق.ظ

رنو از بازنگری اساسی برای آینده خودرو الکتریکی رونمایی می کند

8 نوامبر 2022 – توسط Taimaz SZIRNIKS

خودروساز فرانسوی رنو در تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران در حالی که تجارت خودروهای الکتریکی خود را در بحبوحه بازار پرشتاب گسترش می‌دهد، از یک بازنگری گسترده رونمایی کرد.

تحت برنامه  اصلاح سبز، رنو قرار است عملیات خود را به دو بخش تقسیم کند، با یک واحد خودروی الکتریکی جدید و یک شرکت تابعه برای خودروهای بنزینی، دیزلی و هیبریدی که با جیلی چین جفت می شود.

این گروه در پاریس اعلام کرد که بخش پرچم‌دار این خودروساز پس از سازمان‌دهی مجدد، Ampere خواهد بود که هدف آن تولید یک میلیون خودروی الکتریکی تا سال 2031 است.بخش جدید حدود 10000 کارمند در فرانسه استخدام خواهد کرد.رنو جدیدترین خودروسازی است که به دنبال تامین مالی تغییر به سمت برق است.

انتظار می‌رود بازار خودروهای سبزتر در پاسخ به نگرانی‌های مصرف‌کنندگان در مورد تغییرات آب و هوایی به سرعت رشد کند و تولیدکنندگان را برای تولید محصولات کم‌آلاینده تحت فشار قرار دهد.

اتحادیه اروپا ماه گذشته موافقت کرد که تا سال 2035 خودروهای جدید منتشر کننده CO2 را کنار بگذارد، اقدامی که برای تولید نمونه های اولیه الکتریکی در این قاره به صورت توربو شارژ است.رنو از خودروسازان آمریکایی فورد و فولکس واگن آلمان پیروی می کند.

آمپر رنو 5 و رنو 4 جدید را در میان مدل های دیگر در شمال فرانسه تولید خواهد کرد و رشد سالانه بیش از 30 درصدی را در طول هشت سال آینده و تا سال 2025 هدف قرار خواهد داد.

رنو اعلام کرد که آمپر را در نیمه دوم سال 2023 در بورس اوراق بهادار یورونکست پاریس عرضه می کند و سرمایه گذاری را دعوت می کند، اما “اکثریت قوی” را حفظ خواهد کرد.

این گروه – که دولت فرانسه و خودروساز نیسان هر کدام 15 درصد در آن مالکیت دارند – هنوز باید نقشی را که شریک ژاپنی اش در بخش الکتریکی جدید ایفا خواهد کرد، مشخص کند.برای خودروهای هیبریدی و احتراق داخلی، رنو قصد دارد فعالیت های فناوری، تولید و تحقیق و توسعه خود را با خودروساز چینی جیلی ترکیب کند.

مشارکت 50-50 با گروه چینی – مالک ولوو – موتور، جعبه دنده و سایر قطعات را برای خودروهای هیبریدی و بنزینی و دیزلی توسعه و تولید خواهد کرد.

https://techxplore.com/news

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *