نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 4:17 ب.ظ

9 روشی که استارتاپ شما می تواند بدون سرمایه خطرپذیر رشد کند

مفهوم درآمد سرمایه گذاری و رشد با درخت پول در گلدان

نوشته برت فارمیلو

در حالی که سرمایه گذاری خطرپذیر ممکن است به عنوان یک گزینه برتر تامین مالی برای کسب و کارهای کوچک به نظر برسد، واقعیت این است که کمتر از 1٪ استارتاپ ها بودجه خود را از تامین مالی سرمایه گذاری خطرپذیر دریافت می کنند. از جستجوی اعتبار برای خرید تا کمک های بلاعوض بدون سهام، راه های زیادی برای تامین مالی یک استارتاپ بدون سرمایه گذاری خطرپذیر وجود دارد.

9 روش برای تامین مالی استارتاپ شما

1. برای خریدهای خود به دنبال اعتبار باشید

جستجوی اعتبار برای خرید، راهی عالی برای رشد کسب‌وکار استارت‌آپ شما بدون تأمین مالی سرمایه‌گذاری خطرپذیر است. هنگامی که یک کسب و کار به دنبال اعتبار برای خرید است، در اصل دریافت وام از فروشنده یا تامین کننده برای کمک به خرید موجودی یا سایر اقلام ضروری برای تجارت است. این می تواند یک راه عالی برای رشد یک کسب و کار باشد زیرا به موسس استارت آپ اجازه می دهد تا اقلام مورد نیاز خود را بدون صرف نظر از سهام شرکت خود دریافت کند. علاوه بر این، جستجوی اعتبار برای خرید می تواند به بنیانگذار استارت آپ کمک کند تا سابقه اعتباری خود را بسازد، که می تواند در تضمین وام های آینده مفید باشد.

– لورین استریدوم، Financer.com

2. پیش فروش یا تامین مالی درآمد کسب کنید

یکی از قوی‌ترین روش‌ها برای تأمین مالی کسب‌وکارتان، پیش‌فروش [محصول یا خدمات شما] است. این مفهومی است که Kickstarter و پلتفرم‌های مشابه از آن ساخته شده‌اند، و اگر تقریباً هیچ سرمایه‌ای برای راه‌اندازی ندارید، ایده خوبی است.

«اگر کسب‌وکار شما از قبل در حال اجرا و درآمدزایی است، ممکن است واجد شرایط تأمین مالی درآمد باشید، که در آن یک سازمان، معمولاً نوعی صندوق، در ازای درصدی از درآمدی که کسب می‌کنید، پول قرض می‌دهد. وقتی به وام دهنده بازپرداخت می کنید، اگر یک ماه پول بیشتری به دست آورید، پرداخت های شما در آن ماه بیشتر می شود. اگر کمتر از یک ماه درآمد داشته باشید، پرداخت های شما نیز کمتر می شود.»

—دانیل ندوکو، پی دی اف مفید

3. منابع خود را سرمایه گذاری کنید

بنیانگذاران استارت‌آپ می‌توانند شرکت‌های خود را از طریق بوت استرپینگ رشد دهند. بوت استرپینگ زمانی است که بنیانگذار از منابع شخصی خود برای تامین مالی کسب و کار خود استفاده می کند. این می تواند از طریق پس انداز، کارت های اعتباری یا وام از خانواده و دوستان باشد. یک کسب و کار با بوت استرپ کنترل بیشتری بر امور مالی خود دارد و می تواند از واگذاری سهام به سرمایه گذاران خطرپذیر جلوگیری کند. همچنین یک گزینه کم‌هزینه است که بنیانگذاران می‌توانند از هزینه‌های مربوط به فعالیت‌های روزانه خود آگاهی بیشتری داشته باشند.»

– یوهانس لارسون، JohannesLarsson.com

4. به یک انکوباتور بپیوندید

بسته به استارت‌آپ شما و میزان بودجه مورد نیازتان، پیوستن به یک انکوباتور می‌تواند به شما کمک کند تا زمانی که کسب‌وکار شروع به کسب سود کند، کارها را راه‌اندازی کنید. شما باید یک انکوباتور پیدا کنید که بودجه مربوط به نیازهای شما را ارائه دهد. مطمئن شوید که یک طرح کسب و کار محکم با تمام اطلاعات لازم تهیه کنید تا داوران را متقاعد کنید که استارتاپ شما ارزش سرمایه گذاری را دارد.

-نیکول تلین، امداد کم درآمد

5. ارزش سهام را در تجارت ارائه دهید

«ارائه ارزش سهام به مخاطبین نزدیک می‌تواند به یک استارت‌آپ کمک کند تا از افراد نزدیک به بنیان‌گذار کمک مالی کند، بدون اینکه ارزش سهام زیادی را از بین ببرد. گزینه دوم، ارائه برابری متناسب به کارکنان فعلی/آینده به عنوان راهی برای کاهش هزینه های جبران خسارت و ایجاد استعدادهای با کیفیت است. این به رشد کسب و کار در مراحل اولیه کمک می کند و به استارتاپ باند مالی طولانی تری می دهد.

– اسکات عنان، MyCube Safe

6. از کوچک شروع کنید

به جای سرمایه گذاری مقدار زیادی سرمایه در یک کسب و کار و در معرض خطر قرار دادن بنیانگذاران، شروع در مقیاس کوچک می تواند به کاهش قابل توجه هزینه ها کمک کند و ریسک را در این فرآیند کاهش دهد. بنیانگذاران می توانند زمانی که کسب و کار شروع به کسب سود کرد، آن را گسترش دهند. با شروع کوچک، تنها مقدار کمی سرمایه مورد نیاز است و هر سودی که حاصل شود به شرکت باز می گردد و ریسک را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

-جنا نای، در نوار

7. از خانواده و دوستان حمایت کنید

“نزدیک ترین دوستان و اعضای خانواده شما از با ارزش ترین دارایی های شما هستند. تفاوت بین راه اندازی پروژه موفق و نابودی کسب و کار شما می تواند چند هزار دلار باشد. شرم آور نیست که از نزدیک ترین افراد به شما کمک مالی بخواهید.»

-بیلی پارکر، تحویل هدیه

8. تامین مالی جمعی را امتحان کنید

سرمایه گذاری جمعی را راهی برای ایجاد و رشد یک استارتاپ بدون سرمایه گذاری خطرپذیر در نظر بگیرید. محبوبیت تامین مالی جمعی در حال افزایش است و تامین مالی جمعی به صاحبان کسب و کار کنترل کاملی بر اهداف، ارزش ها و نرخ گسترش شرکت خود می دهد. همچنین راه‌های مختلفی برای جمع‌آوری سرمایه از طریق جمع‌سپاری وجود دارد، از جمله گزینه‌های اهدایی و مبتنی بر پاداش.»

– کریس هردگن، OnDemand Painters Midwest

9. برای کمک هزینه بدون سهام درخواست دهید

برنامه‌های کمک مالی بدون سهام زیادی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بدون سرمایه‌گذاران پول جمع‌آوری کنید. در شرکت ما، ما توانسته‌ایم بیش از 200000 دلار فقط کمک مالی جمع آوری کنیم، از جمله یکی از آن‌ها از Google. کمک‌های مالی برای استارت‌آپ‌هایی که در مراحل اولیه هستند و به دنبال تقویت کسب‌وکار خود بدون کنار گذاشتن سهام خود هستند، عالی هستند.»

—ویتالی رومانچنکو، Elai.io

https://www.allbusiness.com/9-ways-your-business-can-grow-without-venture-capital-214193-1.html?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=10-08-22&utm_content=9+Ways+Your+Startup+Can+Grow+Without+Venture+Capital

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *