نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 10:10 ب.ظ

فرصت های سرمایه گذاری در اروپا برای استارت آپ های تحرک شهری

20/09/2022

در سراسر اروپا، کارآفرینان در حال کار بر روی راه حل های نوآورانه برای مقابله با چالش های تحرک شهری هستند. با این حال، شرایط در سراسر قاره متفاوت است که منجر به تعداد و کیفیت نابرابر فرصت‌های تامین مالی برای کسب‌وکارهای نوظهور محلی می‌شود.

از طریق طرح نوآوری منطقه‌ای (RIS)، EIT انجمن نوآوری اروپایی با گسترش یکنواخت‌تر فعالیت‌های خود با چنین نابرابری‌ها مقابله می‌کند. به طور دقیق تر، منطقه RIS گروهی از کشورهای با ظرفیت نوآوری عملکرد پایین را تعریف می کند. علیرغم استعداد و ذهنیت کارآفرینی موجود در چنین کشورهایی، تغییرات و نوآوری در منطقه RIS به دلیل سیاست گذاری محافظه کارانه و پرهیز از ریسک، و همچنین معایب درگیر شدن در یک حرفه کارآفرینی و مکانیسم های محدود برای حمایت از شروع، روند کند می شود.

EIT Urban Mobility با تنظیم بودجه اختصاصی برای سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های موجود در کشورهای RIS، اکنون به توسعه سریع‌تر اکوسیستم‌های نوآوری خود و مهم‌تر از آن، به فرآیند جمع‌آوری کمک‌های مالی برای استارت‌آپ‌های محلی خود کمک می‌کند. EIT Urban Mobility به عنوان یک سرمایه گذار تأثیرگذار، تغییرات اجتماعی و زیست محیطی مثبت را در سراسر اروپا تقویت می کند، که در میان چیزهای دیگر به توجه ویژه به آن اکوسیستم های نوآوری آسیب پذیر تبدیل می شود.

تا به امروز، EIT Urban Mobility در بیش از 20 استارت‌آپ از منطقه RIS مانند Mosaic از جمهوری چک، Meight از پرتغال و Deeptraffic از یونان سرمایه‌گذاری کرده است و به دنبال برجسته‌ترین کارآفرینان برای ایجاد اختلال در صنعت تحرک اروپا در آن‌ها است.

https://eit.europa.eu/news

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *