نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 4:29 ب.ظ

تعهد انجمن نوآوری اروپایی برای مهارت یک میلیون نوآور در فناوری

11/10/2022

موسسه اروپایی نوآوری و فناوری (EIT) راه اندازی ابتکار برنامه ای استعدادهای فناوری های عمیق را اعلام کرده است و از شرکای خود دعوت می کند تا به تلاش های آن برای مهارت یک میلیون نفر در زمینه های فناوری عمیق در سال های آینده بپیوندند.

Deep Tech Talent Initiative در پایان مجموعه رویدادهای INNOVEIT WEEKS EIT، بزرگترین رویداد نوآوری سال اروپا، رونمایی شد. اکنون از سهامداران فناوری عمیق دعوت شده است تا علاقه خود را برای پیوستن به Pledge و سرمایه گذاری در استخر استعداد برای آینده اروپا ابراز کنند.

Deep Tech Talent Initiative یک برنامه پیشگام است که طی سه سال آینده یک میلیون نفر را در زمینه های فناوری عمیق اروپایی آموزش مهارتی خواهد داد. نوآوری‌های فناوری عمیق – راه‌حل‌های فناوری پیشرفته که زمینه‌های علم و مهندسی را در حوزه‌های فیزیکی، بیولوژیکی و دیجیتال ترکیب می‌کنند – در ایجاد راه‌حل‌هایی برای چالش‌های مهم جهانی ضروری هستند. با این حال، اروپا فاقد استعداد و نیروی کار ماهر لازم برای استفاده مناسب از فناوری های جدید برای فعال کردن گذار سبز و دیجیتال خود است.

هدف EIT این است که این شکاف را مطابق با دستور کار نوآوری جدید اروپایی کمیسیون اروپا، با ایجاد یک استخر قوی استعداد فناوری عمیق در همه کشورهای عضو، برطرف کند. به عنوان بزرگترین اکوسیستم نوآوری اروپا، EIT بهترین موقعیت را دارد تا شبکه 3400+ شریک و 70+ هاب خود را در سراسر اروپا بسیج کند تا برنامه‌های آموزشی با فناوری عمیق را توسعه دهد. ابتکار جدید نه تنها توسعه نیروی کار ماهر را تضمین می کند، بلکه حفظ شرکت های با رشد بالا فعال در زمینه های عمیق فناوری را برای حفظ و گسترش فعالیت های خود در اروپا نیز تضمین می کند.

https://eit.europa.eu/news

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *