نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

28 فروردین 1403 1:51 ب.ظ

نوآوری جدید : توربین بادی جدید  بی حرکت 50 درصد کارآمدتر از توربین های معمولی است

نرگیس فیرتینا -13 اکتبر 2022-واحد برداشت باد آئرومین

صاحبان املاک کسب  کار می توانند تقاضای فزاینده برای انرژی تجدیدپذیر در محل را به لطف یک راه حل انقلابی انرژی باد بدون تیغه که می تواند با سیستم های انرژی خورشیدی فعلی و سیستم های الکتریکی ساختمان، به لطف Aeromine Technologies ادغام شود، برآورده کنند.

این شرکت می‌گوید: «سیستم جمع‌آوری باد بی‌حرکت ثبت شده Aeromine Technologies تا 50 درصد انرژی بیشتری را با همان هزینه‌ای که PV خورشیدی روی پشت بام را تولید می‌کند.آئرومین که با بی حرکتی خود متمایز است، به طبیعت بسیار احترام می گذارد – صدا ایجاد نمی کند و به پرندگان آسیب نمی رساند .

این فناوری از آیرودینامیک مشابه ایرفویل های اتومبیل های مسابقه ای برای ضبط و تقویت جریان هوای هر ساختمان استفاده می کند. واحد ثابت، بی صدا و بادوام Aeromine در هر آب و هوای شبانه روزی انرژی تولید می کند در حالی که تنها 10 درصد از فضای سقف مورد نیاز پانل های خورشیدی را اشغال می کند.

سیستم های آئرومین از 20 تا 40 واحد در لبه ساختمان در جهت باد غالب ساخته شده اند. ترکیبی از راه حل بادی Aeromine و خورشیدی روی پشت بام، که برای کار یکپارچه با سیستم الکتریکی موجود یک ساختمان طراحی شده است، می تواند تا 100 درصد انرژی مورد نیاز ساختمان را در محل تولید کند و در عین حال نیاز به ذخیره انرژی را به حداقل برساند.

این توربین بادی بی حرکت پیشگامانه 50 درصد کارآمدتر از توربین های معمولی است

دیوید آسارنو، مدیر عامل شرکت Aeromine، کهنه کار صنعت فناوری آب و هوا، گفت: «این یک تغییر دهنده بازی است که ارزش جدیدی به بازار در حال رشد تولید برق پشت بام می‌افزاید و به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به اهداف انعطاف‌پذیری و پایداری خود با یک منبع انرژی تجدیدپذیر توزیع‌نشده دست‌نخورده دست پیدا کنند.» .

فناوری اختصاصی Aeromine عملکرد انرژی باد را به بازار تولید در محل می‌آورد و محدودیت‌های قدیمی ناشی از چرخش توربین‌های بادی و پانل‌های خورشیدی کمتر کارآمد را کاهش می‌دهد.

به لطف ردپای پایین کربن سیستم Aeromine، فضای زیادی برای زیرساخت های خورشیدی و تاسیساتی موجود در سقف ساختمان وجود دارد. این به صاحبان املاک تجاری یک سلاح جدید مفید برای دستیابی به استقلال انرژی در مواجهه با افزایش هزینه های انرژی و تقاضا برای امکاناتی مانند ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی می دهد.

شرکت BASF، که در حال ارزیابی سیستم Aeromine در سایت تولید خود در Wyandotte، MI است، یکی از شرکت‌هایی است که این فناوری جدید را آزمایش می‌کند.

Aeromine Technologies خود را اینگونه توضیح می دهد: «با درک پتانسیل استفاده نشده انرژی باد و محدودیت های گزینه های انرژی موجود در پشت بام برای جذب آن، بنیانگذاران Aeromine راه حل بهتری را متصور شدند که بسیار سازنده تر خواهد بود.

این نوآوری نشان‌دهنده گامی مهم در مقایسه با توربین‌های بادی پراکنده قبلی است که برای اکثر تاسیسات پشت بام کافی نیستند. سازندگان Aeromine روش بسیار کارآمدتری را برای بهره‌برداری از باد ملایم برای تولید برق برای سازه‌های بزرگ و مسطح پشت بام مانند انبارها، مراکز داده، ساختمان‌های اداری و ساختمان‌های آپارتمانی توسعه داده‌اند.

https://interestingengineering.com/innovation/groundbreaking-motionless-wind-turbine?utm_source=newsletter&utm_medium=mailing&utm_campaign=Newsletter-17-10-2022

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *