نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

30 فروردین 1403 4:00 ق.ظ

شرکت مارس شرکت Accenture را برای ارائه یک “کارخانه دیجیتالی” در مقیاس بزرگ با استفاده از هوش مصنوعی، ابر، و دوقلوی دیجیتال انتخاب می کند.

ارسال شده در 5 اکتبر 2022 توسط The Manufacturer

Accenture با شرکت مارس همکاری می کند تا عملیات تولید جهانی خود را با هوش مصنوعی (AI)، ابر، فناوری لبه و دوقلوهای دیجیتال متحول و مدرن کند.

Accenture و Mars از اواخر سال 2020 دوقلوهای دیجیتالی را برای عملیات تولیدی مارس آزمایش می‌کنند. دوقلوهای دیجیتالی نمایش مجازی ماشین‌ها، محصولات یا فرآیندها هستند. با استفاده از داده‌های بلادرنگ، آنها می‌توانند فرآیندهای تولید و عملکرد تجهیزات را از قابلیت اطمینان گرفته تا کیفیت تا بهره‌وری انرژی پیش‌بینی و بهینه کنند. دوقلوهای دیجیتالی که در کارخانه‌های تولیدی خود اعمال می‌شوند، به مارس این امکان را می‌دهند تا نتایج تنظیمات محصول و کارخانه را قبل از تخصیص زمان و منابع در فضای فیزیکی شبیه‌سازی و اعتبارسنجی کند.

این شرکت ها یک دوقلوی دیجیتال را برای کاهش موارد پر شدن بیش از حد بسته ها، یک مشکل رایج در صنایع غذایی، آزمایش کردند. این دوقلوی دیجیتال به مارس دید چشم پرنده ای از خطوط تولید در یکی از کارخانه هایش در ایلینوی داد. داده‌های حسگر دوقلو از ماشین‌آلات تولیدی را به یک مدل تحلیلی پیش‌بینی می‌رساند که به اپراتورهای خط کارخانه اجازه می‌دهد رویدادها را در زمان واقعی نظارت کنند و فرآیند پر کردن را تنظیم کنند. پس از آزمایش موفقیت آمیز، Accenture و Mars این راه حل را در سراسر ایالات متحده معرفی کردند و راه حل های مشابهی را برای تجارت مراقبت از حیوانات خانگی خود در اروپا و چین توسعه دادند.

طبق توافق جدید، Accenture و Mars با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا از فناوری و مدل‌های دیجیتال دوقلو در تاسیسات تولیدی شرکت در سطح جهانی استفاده کنند. این به اپراتورهای خط کارخانه مارس بینش‌های بی‌درنگ درباره عملکرد فعلی و پیش‌بینی‌کننده می‌دهد. Mars قصد دارد آنها را در ده ها مورد استفاده در سه سال آینده اعمال کند.

طی دو سال آینده، Accenture و Mars یک پلتفرم ابری جدید برای تولید برنامه‌های کاربردی، داده‌ها و هوش مصنوعی (AI) ایجاد خواهند کرد تا پایه و اساس چشم‌انداز خود را از “کارخانه آینده” بگذارند. پلتفرم جدید نسل بعدی رباتیک، هوش مصنوعی و قابلیت‌های اتوماسیون را در لبه ارائه می‌کند تا عملیات تولید مارس را به طور قابل‌توجهی کارآمدتر کند و به اهداف پایداری ضروری مانند نظارت بر آب و کاهش ضایعات و انتشار کل گازهای گلخانه‌ای رسیدگی کند.

ویلیام بیر، معاون رئیس جمهور و مدیر ارشد فناوری جهانی Mars Wrigley، گفت: “همکاری ما با Accenture، همراه با مشارکت ما با مایکروسافت، ما را قادر می سازد تا فناوری دوقلوی دیجیتال را برای رسیدن به این هدف مقیاس بندی کنیم، نه تنها صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها و پایداری ایجاد کنیم، بلکه عملیات تولیدی مان را  برای آینده کار آماده سازی کنیم..»

لری توماس، مدیر ارشد اجرایی Accenture و مدیر حساب مشتری برای مارس می‌افزاید: «کار ما با Mars در مورد استفاده از قدرت داده‌ها، رایانش ابری و لبه‌ای برای مدرن‌سازی کارخانه‌ها، افزایش چابکی کسب‌وکار در واکنش به تغییرات و قرار دادن قدرت در دستان Mars Associates تا بتوانند سریعتر تصمیمات آگاهانه بگیرند.”

Accenture قابلیت های ابر، مهندسی، تولید و زنجیره تامین را به پروژه می آورد. همچنین برای استفاده از پلتفرم Azure و شتاب‌دهنده‌های لبه اختصاصی Accenture با مایکروسافت همکاری نزدیک دارد. در اوایل سال جاری، Accenture به عنوان شریک تولید و زنجیره تامین سال 2022 مایکروسافت انتخاب شد.

تیاگو ویگا، مدیر ارشد تامین دیجیتال، تحقیق و توسعه و تدارکات در شرکت Mars، گفت: “ما در مارس به طور مداوم به دنبال راه های خلاقانه و پایدار برای ایجاد ارزش در زنجیره تامین انتها به انتها خود هستیم، و تولید دیجیتال یک اولویت و کلید اصلی است..”

سیمون آزبورن، مدیر عامل Accenture که کار دوقلوی دیجیتالی آن را با مارس رهبری می‌کند، گفت: «مشکلاتی که ما در حال حل آن هستیم جدید نیستند. آنچه جدید است این است که چگونه از فناوری‌های پیشرفته برای دریافت داده‌های بی‌درنگ به دست اپراتورها و استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به تصمیم‌گیری قبل از بروز مشکلات استفاده می‌کنیم. در حالی که بسیاری از شرکت‌ها شروع به آزمایش با دوقلوهای دیجیتالی کرده‌اند، چیزی که این پروژه را متمایز می‌کند، سرعت و مقیاس‌پذیری فناوری در سراسر عملیات مارس در سطح جهان است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *