نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

10 فروردین 1403 8:53 ق.ظ

یونایتد ایرلاینز تاکسی های هوایی برقی را با 200 هواپیما افزایش می دهد.

تا

8 سپتامبر 2022- لزلی جوزف -هواپیمایی یونایتد 200 فروند هواپیمای Eve Evtol سفارش داد.

منبع: United Airlines

یونایتد ایرلاینز پول بیشتری را برای آینده تاکسی های هوایی برقی صرف می کند که به گفته این شرکت هواپیمایی می تواند به کاهش انتشار کربن پس از ورود هواپیما به بازار و جایگزینی سفر با ماشین کمک کند.

این شرکت اعلام کرد که با خرید 200 تاکسی هوایی برقی از Eve Air Mobility، یک استارت آپ تحت حمایت Embraer موافقت کرده است و گزینه هایی برای خرید 200 تاکسی دیگر نیز دارد. یونایتد مستقر در شیکاگو نیز در حال سرمایه گذاری 15 میلیون دلاری در ایو است که در ماه مه در بورس نیویورک فهرست شده است.

یونایتد گفته است که انتظار دارد اولین سری این هواپیما را در اوایل سال 2026 تحویل دهد.این اعلامیه پس از توافق برای خرید 100 هواپیمای برقی از آرچر اوییشن به همراه 10 میلیون دلار سپرده صورت گرفت.

سایر خطوط هوایی از جمله امریکن نیز در خرید هواپیماهای الکتریکی عمودی برخاست و فرود یا به اختصار Evtol سرمایه گذاری کرده یا متعهد شده اند که این فناوری جدید می تواند انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهد، به ویژه در مسیرهای کوتاه مانند رفت و آمد به فرودگاه.

مایکل لسکینن، رئیس United Airlines Ventures، پیش‌بینی کرد که هزینه یک طرفه برای فرودگاه حدود 100 تا 150 دلار خواهد بود.

لسکینن در تماسی با خبرنگاران گفت که استارت‌آپ‌های Evtol هنوز نیاز به تاییدیه از سوی تنظیم‌کننده‌های هوانوردی دارند و سوالاتی درباره زیرساخت‌های این هواپیما وجود دارد. این هواپیما برای برخاستن و فرود به زیرساخت نیاز دارد.

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *