نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 12:14 ق.ظ

یک گوی فلزی مرموز که ممکن است حاوی اطلاعات ارزشمندی باشد در مکزیک پیدا شد

دنیز یلدیران – 4 اوت 2022 -یک کره فلزی Philipp Turr/iStock

سقوط اجسام تصادفی در مکان‌های تصادفی سیاره ما چیز جدیدی نیست، و تعجب آور نخواهد بود اگر ما فاش کنیم که جدیدترین آنها یک گوی فلزی است که راه خود را در مکزیک پیدا کرده است.

به گفته یک هواشناس معروف در مکزیک، ایسیدرو کانو، “یک پلاستیک بسیار سخت یا آلیاژی از فلزات مختلف” از آسمان بر روی درختی در وراکروز مکزیک سقوط کرد. کانو در فیس بوک پست کرد که افرادی که سقوط گوی را دیدند گفتند که جسم فلزی پر سر و صدا بود اما آتش نمی گرفت.

به گزارش Vice، انتظار می‌رود گمانه‌زنی‌ها درباره این گوی در سراسر رسانه‌های اجتماعی منتشر شود، در حالی که کانو پیشنهاد کرد که این شی می‌تواند بخشی از موشک چینی باشد که اخیرا در اقیانوس هند سقوط کرد.

او گفت: «پیشنهاد شخصی: آن را لمس نکنید یا به آن نزدیک نشوید تا زمانی که توسط متخصصان بررسی شود… ممکن است رادیواکتیو باشد».

او در پست دوم به مردم هشدار داد تا زمانی که یک تیم تخصصی از نیروی دریایی مکزیک یا وزیر دفاع ملی نیایند و آن را بررسی کنند، سعی در باز کردن این حوزه نداشته باشند.او همچنین به اطلاعات ارزشمند احتمالی این کره اشاره کرد.

در قسمت بیرونی کره یک کد وجود دارد، اما هیچ سوراخ یا شکافی وجود ندارد که بتوان آن را از طریق آن باز کرد… این کره‌ها مکانیزم زمان‌بندی دارند که در یک زمان مشخص به خودی خود باز می‌شوند و اطلاعات ارزشمندی را که در داخل دارند نشان می‌دهند.

اداره هوانوردی ایمنی عمومی یوتا فاش کرد که در اواخر نوامبر 2020، یک سنگ یکپارچه فلزی مرموز در بیابان یوتا ظاهر شد. سپس ناپدید شد و دیگری در رومانی ظاهر شد. همه اینها تقریباً یک هفته متوالی اتفاق افتاد، در حالی که هیچ توضیح محکمی از سوی مقامات در مورد اینکه واقعاً چیست، وجود نداشت.

اگرچه داستان این گوی هیچ شباهتی به داستان یکپارچه ندارد، اما قبلاً در رسانه های اجتماعی به سرعت منتشر شده است و مردم کنجکاو هستند که بدانند چه چیزی می تواند باشد.

در آخرین پست، کانو گفت که گوی از مکزیک خارج خواهد شد و پرسنل آموزش دیده ای که آن را از اولین مکانی که گوی پیدا شد، بردند.

در حال حاضر، مشخص نیست که این کره مرموز دقیقاً چیست و به کجا برده خواهد شد.

https://interestingengineering.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *