نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 10:32 ق.ظ

پارک علم و فناوری شهید بهشتی از فرآیند اخذ استاندارد از سوی شرکت‌های مستقر در این پارک حمایت می‌کند.

9-6-1401

پارک علم و فناوری شهید بهشتی از فرآیند اخذ استاندارد از سوی شرکت‌های مستقر در این پارک حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، دکتر یاسر نیک پیمان، سرپرست مدیریت امور فناوری و نوآوری پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به فرآیند حمایتی این پارک از اخذ استاندارد به شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: بر اساس تصمیم اخیر، کالاهای دانش بنیانی که توسط شرکت‌های مستقر در پارک طراحی و ساخته می‌شوند، برای اخذ انواع استانداردها حمایت مالی می‌شوند.

نیک پیمان، هدف از ارائه این نوع تسهیلات را حمایت از تجاری‌سازی محصولات و تسهیل ورود و فروش محصولات در بازارهای ملی و بین‌المللی عنوان کرد و افزود: این حمایت‌ها هم در جهت دریافت تسهیلات و هم حمایت مالی خواهند بود.

وی در مورد میزان ظرفیت اخذ استانداردها برای شرکت‌های دانش‌بنیان، اظهار کرد: با توجه به تفاوت در میزان هزینه‌ها و فرایند دریافت استانداردها و نیز تفاوت در نوع و توانمندی‌های شرکت‌های متقاضی انواع استانداردهای تخصصی و صادراتی، سقف و درصد حمایت پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی برای استانداردهای تخصصی و صادراتی متفاوت در نظر گرفته شده است.

به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری شهید بهشتی، سرپرست مدیریت امور فناوری و نوآوری پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی ابراز امیدواری کرد این حمایت، موجب افزایش اعتماد و اقبال سرمایه گذاران و مخاطبان محصولات شرکتهای دانش بنیان شده و به فروش بالاتر و تعامل بهتر شرکتهای مستقر در پارک با بازار کمک کند.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *