نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 5:02 ب.ظ

راه دور گردن تماس گیرندگان رباتیک  از کسب و کار ها

نویسنده: پل جیلین -19 آگوست 2022

کسب و کارها این تحمل را ندارند که تماس های منابع ناشناخته را نادیده بگیرند. اما اقداماتی وجود دارد که آنها می توانند برای محدود کردن خطر انجام دهند.هفته گذشته، من به برخی فناوری‌ها نگاه کردم که می‌توانند مشکل فزاینده تماس‌های رباتیک را حل کنند.آنها برای افراد عالی کار می کنند، اما این نفوذ به زمان و حریم خصوصی ما مشکل متفاوتی را برای افرادی که در دفاتر کار می کنند ایجاد می کند.

متیو میزنکو، معاون ارشد RoboKiller Enterprise می‌گوید: «اخیراً، کلاهبرداران شروع به انتقال به شماره تلفن شرکت‌ها کرده‌اند، زیرا کسب‌وکارها با تماس‌هایشان زندگی می‌کنند و می‌میرند. “آنها باید پاسخ دهند، بنابراین آنها را در معرض خطر بیشتری قرار می دهند.”

مسدود کردن یا غربال کردن خودکار شماره‌های ناشناس خطرناک است زیرا کسب‌وکارها نمی‌توانند پیش‌بینی کنند چه کسی یا چرا تماس می‌گیرد. همچنین برای مسدود کردن تماس‌هایی که به شماره‌های مستقیم درون سازمان می‌روند، کار کمی انجام می‌دهند. اما اقداماتی وجود دارد که صاحبان مشاغل می توانند انجام دهند.

یک راه ساده این است که اطمینان حاصل شود که ارائه دهنده VOIP آنها با استانداردها و پروتکل های STIR/SHAKEN FCC مطابقت دارد،.

اگرچه محافظت مطلق در برابر کلاهبرداران نیست، اما این فناوری به طرف‌های فراخوان امکان می‌دهد تا بررسی کنند که شماره تماس دقیق است و جعل نشده است، با فرض اینکه هر شرکت مخابراتی در طول مسیر از قوانین پیروی می‌کند.

استانداردهای STIR/SHAKEN باید در طول زمان موثرتر شوند، زیرا بانک اطلاعاتی FCC   با تماس های رباتیک رشد می کند.

در داخل شبکه شرکتی، «سعی کنید از استفاده از شماره تلفن های شخصی برای تجارت خودداری کنید. میزنکو می‌گوید یک سیم‌کارت مجازی یا محصول تلفن «خط دوم» جداگانه با شماره‌ای که به راحتی قابل تغییر یا دور انداختن است، دریافت کنید. Burner برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد یک شماره تلفن موقت و غیرقابل ردیابی ایجاد کنید که سپس می‌توانید آن را کنار بگذارید.

Switchup شماره تلفن های ثانویه ایجاد می کند که می توانید برای تماس های کاری یا در ساعات خاصی از روز از آنها استفاده کنید.

می توانید از شماره جایگزین در مکاتبات تجاری و خطوط امضای ایمیل به مشتریان و مشتریان احتمالی استفاده کنید. علاوه بر این، آنها محافظت در برابر استفاده از شماره تلفن کسب و کار شما برای آزار و اذیت شما پس از ساعت کاری را تضمین می کنند.

 محدود کردن شماره های تماس مستقیم

برای تماس‌های خروجی، Mizenko توصیه می‌کند که کسب‌وکارها شناسه تماس‌گیرنده خود را طوری پیکربندی کنند که همه تماس‌هایی را که از یک منبع منشا می‌گیرند – به احتمال زیاد شماره اصلی شرکت – به جای خطوط منفرد، نشان دهد.

خطر افشای مستقیم برای اعضای شما این است که کلاهبرداران می توانند از آنها برای استنباط اعداد دیگر در سازمان استفاده کنند.

او می‌گوید: «اگر شخصی برنامه افزودنی شما را بشناسد، هدف قرار دادن شماره تلفن‌های فردی دیگر برای او بسیار آسان‌تر است. “آنها می توانند از الگوها برای کشف پسوندهای پشت فایروال استفاده کنند.”

هنگامی که آنها می توانند این کار را انجام دهند، همچنین می توانند شناسه تماس گیرنده خود را برای جعل شماره دیگری پیکربندی کنند.تصور کنید که با شماره‌ای که به نظر می‌رسد مدیر عامل شما است، با بخش مالی خود تماس بگیرید و اجازه انتقال پول بزرگ به یک آدرس ناشناس را داده است.

Mizenko همچنین توصیه می‌کند که شرکت‌ها سیاست‌های اداری را در برنامه‌های پیام‌رسان شرکتی، به‌ویژه برنامه‌هایی که پیام‌های ورودی را می‌پذیرند، قفل کنند. هر چیزی که از خارج از شرکت می آید به طور بالقوه مسیری در داخل شبکه شما است که می تواند برای ارسال هرزنامه به شما با تماس ها استفاده شود.

کسب و کارها همچنین باید به کارکنان خود در مورد نحوه تشخیص تماس های کلاهبرداری آموزش دهند.

Nizel Adams، مدیرعامل شرکت مشاوره فناوری Nizel Corp می گوید: علائم هشدار دهنده عبارتند از: “سخنرانی رباتیک، تماس گیرندگان از تأیید صحت خود، تماس از شماره های بین المللی یا خارج از ایالت که در آن تجارت نمی کنید و کسانی که اطلاعات حساس شرکت را می خواهند .

شخصاً اگر تماس گیرنده بیش از دو ثانیه طول بکشد تا پاسخ من را تأیید کند، تلفن را قطع می کنم. این تقریباً مدت زمان طول می کشد تا سیستم های شماره گیری خودکار یک تماس را به یک اپراتور انسانی ارسال کنند.

آیا تماس با برند می تواند کار کند؟

یک تلاش مردمی جذاب که چندین شرکت خصوصی در حال ترویج آن هستند، نام تجاری است.این فناوری به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا نام تجاری، لوگو و دلیل تماس خود را بر روی صفحه نمایش دستگاه‌های تلفن همراه نمایش دهند.

شرکت تحقیقاتی The Fast Mode گفت که تحقیقاتش نشان داده است که در حالی که تنها 11 درصد از مصرف‌کنندگان گفته‌اند که به تماسی از یک شماره ناشناس پاسخ می‌دهند، این رقم در صورتی که تماس دارای نامی باشد به 30 درصد و اگر شامل نام باشد به 50 درصد افزایش می‌یابد. لوگو و دلیل تماس

استقبال از تماس های مارک دار توسط اپراتورها تاکنون اندک بوده است.

میزنکو معتقد است که آنها دست خود را با SIR/SHAKEN پر کرده‌اند و می‌خواهند ابتدا ببینند چگونه این کار انجام می‌شود.

علاوه بر این، او می گوید: «هیچ استاندارد صنعتی وجود ندارد. ما در حال حاضر در فضای تماس مارک دار بازی نمی کنیم، بلکه به دنبال مشارکت و تلاش برای گردآوری یک کنسرسیوم صنعتی هستیم.

برای آنها آرزوی موفقیت می کنم، حداقل تا زمانی که تماس گیرندگان رباتیک بفهمند که چگونه تماس های مارک دار را به خطر بیاندازند و هویت جعلی خود را ضمیمه کنند.

www.computerworld.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *