نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 3:18 ق.ظ

Revolut به کاربران اجازه می دهد از طریق پلتفرم تامین مالی Beam به بی خانمان ها کمک مالی کنند

لت

Mike Butcher • 18 اوت 2022 -نبرد سانفرانسیسکو با مشکل بی خانمانی-اعتبار تصویر: جاستین سالیوان / گتی ایماژ

جهان در حال ورود به یک بحران سخت زندگی است که به ناچار منجر به افزایش بی خانمانی خواهد شد. اما اهدای کمک به افراد بی خانمان هنوز به طور کامل دیجیتالی نشده است.به عنوان مثال، بانک چلنجر مونزو با استفاده از روش هایی مانند نامه مزایای یا یکی از پناهگاه های بی خانمان، حساب های محدودی را برای بی خانمان ها باز کرد. اما راه حل ها تکه تکه هستند.

با این حال، با توجه به اینکه بسیاری از افراد بی خانمان در حال حاضر گوشی های هوشمند را استفاده نمی کنند، در حالت ایده آل باید راه های ساده ای برای حمایت از آنها وجود داشته باشد تا اینکه بهانه ای برای حمل نکردن پول نقد از بین ببریم.

از زمان راه‌اندازی در سال 2017، شرکت اجتماعی Beam پلتفرمی را راه‌اندازی کرده است که افراد بی‌خانمان می‌توانند برای خود سرمایه‌گذاری کنند.

بیم می‌گوید از آن زمان 3.2 میلیون پوند از مردم جمع‌آوری کرده و از بیش از 850 بی‌خانمان در مشاغل و خانه‌های پایدار با تطبیق آنها با صاحبخانه‌ها و کارفرمایان که از نظر اخلاقی بررسی می‌شوند، حمایت کرده است.

Beam در حال حاضر در سراسر انگلستان، ولز و اسکاتلند فعالیت می کند و می گوید که قصد دارد در سال آینده به صورت بین المللی راه اندازی شود.

اکنون در حال همکاری با Fintech Unicorn Revolut است تا به کاربران اجازه دهد مستقیماً از طریق برنامه Revolut به افراد بی خانمان کمک مالی کنند و به اولین سازمان بی خانمان در بریتانیا اضافه شود که به ویژگی Revolut Donations اضافه شده است. Revolut می‌گوید که طرح کمک‌های مالی آن به این معنی است که 100٪ پول مستقیماً به خیریه یا سازمان منتخب می‌رسد.

کاربران Revolut اکنون می‌توانند مستقیماً از طریق برنامه به Beam کمک مالی کنند، به افراد بی‌خانمان کمک کنند تا برای آموزش، ابزار کار، هزینه‌های سفر، مراقبت از کودکان یا سپرده‌های اجاره کمک کنند. وجوه اهدایی به Beam از طریق کمک های مالی Revolut به طور مساوی بین ذینفعان Beam توزیع می شود. تأثیر کمک های مالی را می توان از طریق صفحه تأثیر Revolut مشاهده کرد.

Beam ادعا می کند که 100٪ از ذینفعان به طور متوسط ​​در 16 روز به هدف خود می رسند.

الکس استفانی، بنیانگذار و مدیر عامل بیم در بیانیه‌ای اظهار داشت: «همانطور که Revolut به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از پول خود نهایت استفاده را ببرند، Beam نیز نشان می‌دهد که راه جدیدی برای حمایت از افراد بی‌خانمان در درازمدت وجود دارد.»

کریستوفر گاتریج، مدیر کل محصولات لایف استایل، افزود: «با امکان دادن به کاربران برای اهدای الکترونیکی و انتقال 100 درصد کمک مالی به کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند، امیدواریم که جامعه Revolut بتواند از کار بزرگ Beam و فناوری آن حمایت کند. برای حل بی خانمانی انجام می دهند.»

https://techcrunch.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *