نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 2:27 ب.ظ

DC Subways ۵۰ میلیون دلار از پنل های خورشیدی جدید که پارکینگ ها را با سایه پوشش می دهند، درآمد خواهد داشت.

10 ژوئیه  -2022  -عکس فایل توسط جی بلک ترانس

آژانس ترانزیت منطقه متروی واشنگتن دی سی قراردادی به ارزش 50 میلیون دلار در مدت 25 سال برای نصب پنل های خورشیدی در بالای ساختمان ها و سازه های پارکینگ در چهار ایستگاه اتوبوس ریلی مترو اعلام کرد.

مترو می گوید که در مجموع، این چهار سایت 12.8 مگاوات ظرفیت الکتریکی تولید خواهند کرد و این را به “بزرگترین پروژه خورشیدی جامعه در منطقه پایتخت ملی و یکی از بزرگترین پروژه ها در کشور” تبدیل خواهند کرد.همچنین به مشتریان مترو که خودروهای خود را در ایستگاه‌ها پارک می‌کنند، پارکینگ سایه‌دار جدید و محافظت در برابر عوامل محیطی ایجاد می‌کند.

بر اساس این قرارداد، شرکت SunPower پنل های خورشیدی فتوولتائیک را بر روی کانکس ها و سایبان هایی که زمین های سطحی و بالای پارکینگ ها را سایه می اندازند، نصب خواهد کرد. چهار سایت مترو عبارتند از: ایستگاه های Anacostia، Cheverly، Naylor Road و South Avenue.

برق تجدیدپذیر گلدمن ساکس مالک سیستم انرژی خورشیدی خواهد بود و پرداخت‌های سالانه به مترو را تا سال 2047 ارائه می‌کند و جریان درآمدی بلندمدتی را فراهم می‌کند که از عملیات آژانس حمل‌ونقل منطقه‌ای پشتیبانی می‌کند – بدون هزینه برای مترو، که توسط دولت‌های DC، و ویرجینیا، مریلند اداره می‌شود.

پل ویدفلد، مدیرعامل مترو گفت: «این پروژه برای ساکنان منطقه ما، حتی افرادی که سوار مترو نمی‌شوند، از طریق استفاده از پتانسیل ایستگاه‌های ما برای ایجاد درآمد و افزایش دسترسی جامعه به یک منبع انرژی پاک و تجدیدپذیر سود می‌برد.» “این پروژه اهداف پایداری منطقه را پیش می برد و در عین حال درآمدزایی برای کمک به ایمن و مقرون به صرفه نگه داشتن مترو در یک محیط بودجه بسیار فشرده دارد.”

پس از تکمیل، این ایستگاه ها واقع در DC و شهرستان پرینس جورج، مریلند دارای 17 هکتار پنل خورشیدی فتوولتائیک – معادل 13 زمین فوتبال – خواهند بود و برق کافی برای تامین برق حداقل 1500 خانه تولید می کنند. خانه ها و کسب و کارهای در منطقه PEPCO محلی می توانند برای سهمی از انرژی پاک و تجدیدپذیر تولید شده توسط پروژه ثبت نام کنند و در عین حال در صورتحساب آب و برق خود صرفه جویی کنند.

این پروژه بخشی از ابتکارات پایداری مترو است و به پیشبرد طرح انرژی پاک DC کمک خواهد کرد که به دنبال کاهش انتشار کربن به نصف و انتقال به 100 درصد انرژی های تجدیدپذیر تا سال 2032 است. انتظار می رود ساخت و ساز اوایل سال آینده آغاز شود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *