نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

6 اردیبهشت 1403 5:12 ق.ظ

راه اندازی اکو سیستمی برای کمک به شرکتها و استارتاپ ها برای عبور از “دره مرگ”

ارسال شده در 28 ژوئن 2022 توسط The Manufacturer

یکی از متخصصان برون سپاری تولید استراتژیک در بریتانیا قصد دارد به کسب و کارهای داخلی کمک کند تا از «دره مرگ» که به خوبی تعریف شده است عبور کنند.کنترل و اتوماسیون PP (PP C&A) که در حال حاضر با بیش از 20 تولید کننده پیشرو ماشین آلات در جهان کار می کند، PP+ را راه اندازی کرده است، این اکوسیستم منحصر به فرد  به استارت آپ ها، SME ها و چند ملیتی ها کمک می کند از فرصت های افزایش مقیاس و تجاری سازی فناوری های جدید استفاده کنند..

این ابتکار با ارائه یک نقطه تماس واحد برای تیم‌های مدیریتی کار می‌کند که پس از یک مشاوره اولیه، با رهبران بازار در طراحی، مهندسی، قانون‌گذاری و تصویب، فروش و بازاریابی و روابط عمومی ها مرتبط خواهند شد.

آنها همچنین در دسترسی به منابع مالی، مربیگری مدیریت و مسیری روشن برای دستیابی به برخی از بهترین دانشهای آکادمیک و تحقیق و توسعه در بریتانیا حمایت خواهند کرد.

Cucumber PR، موسسه رشد پاک و تحرک آینده در دانشگاه کاونتری، شبکه مجمع تولید (MAN)، تاییدیه‌های محصول، بازاریابی S2F و خوشه فناوری Silverstone قبلاً برای ارائه تخصص خود ثبت‌نام کرده‌اند می باشد.

اکوسیستم PP+ از کارشناسان PP Control & Automation به استارت آپ ها، شرکت های کوچک و متوسط ​​و چند ملیتی کمک می کند تا از فرصت های افزایش مقیاس و تجاری سازی فناوری های جدید استفاده کنند.

تونی هیگ، مدیرعامل PP C&A، گفت: «بریتانیا دارای انبوهی از شرکت‌های مهندسی و تولیدی نوآورانه است که اغلب با مفاهیم و ایده‌های جدیدی که پتانسیل تجاری‌سازی واقعی و فرصتی برای مقیاس‌پذیری دارند، ارائه می‌کنند – با این حال، آنها به سادگی ظرفیت یا تخصص اضافی برای تحقق این ایده های خارق العاده را ندارند. ما شاهد بوده‌ایم که این چالش‌ها اغلب به دلیل کمبود منابعی که در دسترس است و ما می‌خواهیم کاری برای تغییر این موضوع انجام دهیم.

او ادامه داد: «با استفاده از شبکه گسترده‌تر شرکای خود، ما مقداری فکر و انرژی واقعی را برای توسعه پیشنهاد برون‌سپاری منحصربه‌فرد خود به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم به حمایت و راهنمایی هرچه بیشتر سازمان‌ها برای تضمین رشد و شکوفایی در تولید بریتانیا کمک کنیم. ”

اکوسیستم PP+ با یک جلسه کشف اولیه شروع می‌شود تا اهداف تجاری مشتری، فرصت‌های بازار و موانع احتمالی موفقیت را مشخص کند.

این امر توسط PP C&A، S2F Marketing و Cucumber PR تسهیل می‌شود، با یک استراتژی مشخص که مشخص می‌کند کجا دسترسی به شبکه گسترده‌تری از کارشناسان مورد نیاز است.

برای باز کردن پتانسیل خود، آنها به مربیگری، مشاوره فروش، و استراتژی بازاریابی و روابط عمومی نیاز دارند.

علاوه بر این، با رشد آنها، فرصتی برای ورود به بازارهای بین‌المللی وجود خواهد داشت که در آن خواسته‌های قانونی چالش‌ها و پیچیدگی‌های جدیدی را به همراه دارد و همچنین نیاز به ایجاد کارایی از طریق بهینه‌سازی طراحی و دسترسی به دانشگاه‌ها و گروه‌های مهندسی است.

تونی ادامه داد: PP C&A می‌تواند کلید این دسترسی پرطرفدار به لطف شبکه شریک تثبیت شده‌اش باشد.

پایگاه‌های جدید بازار معمولاً از جایی وجود دارد که نوآوری‌های دگرگون کننده سرچشمه می‌گیرند، و فناوری‌های جدید می‌توانند برای تغییر رفتار یک بخش یا حتی جهان به کار گرفته شوند.

“این دگرگونی اغلب نقطه شروع است، اما تنها یک فرصت کوچک وجود دارد تا مطمئن شویم که همین امر به یک تجارت پایدار تبدیل می شود.”

وی افزود: PP+ اینجاست تا تخصص، دانش و سابقه ارائه محصولات جدید به بازار را ارائه دهد. همه چیز در مورد باز کردن و تجاری سازی ایده ها برای قوی تر و موفقیت آمیز ساختن تولید بریتانیا است.

کارل پرین، مدیر مؤسسه رشد پاک و تحرک آینده در دانشگاه کاونتری، حمایت خود را ارائه کرد: «مربیگری سفارشی و پشتیبانی از باهوش ترین رهبران کسب و کار، دانشگاهیان و متخصصان مهندسی، ورودی ها و توصیه های مناسبی را برای کمک به پیمایش پیچیدگی هایی که شروع می شود ارائه می دهد. 

PP+ با تیم‌های مهندسی و تحقیقاتی و آزمایشگاه‌ها ارتباط برقرار می‌کند، که می‌توانند به توسعه محصولات از طریق دسترسی به تجهیزات پیشرفته طراحی، نمونه‌سازی و آزمایش کمک کنند.

این طرح که توسط تحقیقات بریتانیا ارائه می‌شود به این معنی است که نوآوران می‌توانند به سرعت با پشتیبانی مناسب، از جمله دسترسی به آخرین استعدادها و توسعه مهارت‌های جدید، به هم متصل شوند.

تنها یک هفته از راه‌اندازی می‌گذرد و PP Control & Automation در حال گفتگو با چندین کاربر بالقوه اکوسیستم جدید است.همچنین در حال کاوش در گسترش شبکه حتی بیشتر است تا تخصص های بیشتری را در بر گیرد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *