نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

1 اردیبهشت 1403 9:41 ق.ظ

AMRC Cymru به دیجیتالی کردن بسته‌بندی‌های قابل استفاده مجدد کمک می‌کند

ارسال شده در 16 ژوئن 2022 توسط James Devonshire

مرکز تحقیقات ساخت پیشرفته دانشگاه شفیلد (AMRC) Cymru، بخشی از طرح تولیدی با ارزش بالا (HVMC) با بودجه Innovate UK، با یک رهبر جهانی در الکترونیک انعطاف پذیر همکاری کرده است تا سیستم های بسته بندی قابل استفاده مجدد را به واقعیت تبدیل کند.

پروژه TRACE دارایی های قابل استفاده مجدد با قابلیت استفاده مجدد از فناوری برای اقتصاد دایره ای که توسط PragmatIC Semiconductor هدایت می شود، از NFC فناوری ارتباطات میدان نزدیک بسیار کم هزینه این شرکت استفاده می کند تا به ظروف قابل استفاده مجدد هویت دیجیتال منحصر به فرد (UID) بدهد تا بسته ها بتوانند به طور موثر بازگردانده شده و مجددا استفاده شود.

UID ها در طول چرخه عمر بسته ها استفاده خواهند شد: اولاً، توسط هر بخش از زنجیره تامین برای ردیابی هر مورد و ارائه داده های دقیق که مزایای اقتصادی و زیست محیطی را نشان می دهد. و ثانیاً توسط مصرف کنندگان برای دسترسی به سپرده ها یا پاداش های خود، در نتیجه ایجاد روابط پایدار با برندها و خرده فروشان.

به عنوان بخشی از این پروژه، تیمی از مهندسان AMRC Cymru که در طراحی، داده‌ها، نرم‌افزار، کنترل و اتوماسیون چند رشته‌ای هستند، سیستم مرتب‌سازی خودکار و نوآورانه‌ای را توسعه داده و به نمایش خواهند گذاشت که قادر به شناسایی و مرتب‌سازی بسته‌بندی از روی نوار نقاله ، با استفاده از اطلاعات خوانده شده از UID بسته بندی.است.

چالش UKRI Driving the Electric Revolution در حال سرمایه‌گذاری در الکترونیک قدرت، ماشین‌ها و درایوها (PEMD) است تا قابلیت‌های زنجیره تامین تولید بریتانیا را توسعه دهد تا بریتانیا را قادر سازد تا ارزش جذب را از فشار جهانی به سمت برق‌سازی و تحقق خالص صفر تا سال 2050 به حداکثر برساند.

این برنامه اخیرا میزبان تعامل با…LIVE بود! که در آن بیش از 250 شرکت‌کننده و 40 غرفه‌دار برای شبکه‌سازی و بحث درباره فرصت‌های PEMD در مورد راندن انقلاب الکتریکی برای تقویت برق‌رسانی و پذیرش فناوری‌های پاک در سراسر صنایع در سراسر بریتانیا، شرکت کردند.

Engage with… از ابتدای همه‌گیری COVID-19 آغاز شد و برای فعال کردن شرکت‌ها و سازمان‌های پیشرو درگیر در PEMD برای ادامه ملاقات، تعامل و شبکه‌سازی با جامعه آغاز شد و با برگزاری 45 رویداد و ارائه این مجموعه به موفقیتی تأثیرگذار تبدیل شد. در مجموع 2500 نفر که بیش از 500 سؤال پرسیدند، بیش از 125 موضوع جدید را ارایه کردند و مستقیماً چندین فرصت تجاری جدید را آغاز کردند.

تعامل با… LIVE! یک انجمن فیزیکی تعاملی بود که در آن شرکت‌ها و سازمان‌های پیشرو برای بحث در مورد الزامات، چالش‌ها و فرصت‌های زنجیره تامین PEMD و بررسی چشم‌اندازهای آینده برای مشارکت‌ها، همکاری‌ها و پروژه‌ها گرد هم آمدند. همه با این هدف که صنعت بریتانیا از فرصت های اقتصادی انتقال جهانی به فناوری های پاک و برق رسانی استفاده کند.

آوریل شاهد آغاز پروژه های 1 میلیون پوندی Innovate UK برای کمک به SME ها برای رفع موانع حرکت به سمت اقتصاد دایره ای بود. این پروژه ها طیف گسترده ای از موضوعات را در بخش های تولید و مواد پوشش می دهند، از جمله:

  • تعیین نقطه ای که در آن تعمیر در مقابل بازیافت باید برای اقلام الکتریکی اهدایی انجام شود
  • چگونه یک مدل کسب و کار بسازیم تا محصولات ساختمانی پایان عمر را به تولیدکنندگان برگردانیم
  • سیستم های مدیریت دارایی برای ردیابی ارزش در مواد زنجیره تامین

این بودجه بخشی از برنامه تحقیقاتی بزرگتر ملی بین رشته ای اقتصاد دایره ای UKRI است و دور دوم بودجه SME برای اواخر امسال برنامه ریزی شده است.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *