نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 6:05 ب.ظ

معرفی نهاد تعاونی برابری شواهد و عدالت در جوامع

1 ژوئن 2022 -رهبران بازار در زمینه تحقیقات سیاست عمومی برای پیشبرد تنوع، برابری و شمول متحد می شوند – لوگوی مشارکتی شواهد و سهام

در پاییز 2020، مدیران اجرایی 9 سازمان پیشرو تحقیقات سیاستی برای بحث در مورد اهمیت حیاتی تنوع، برابری، و گنجاندن این موارد در زمینه تحقیقات سیاست عمومی و در محل کار فردی خود گرد هم آمدند. نتیجه آن نهاد همکاری شواهد و برابری است. اولین همکاری در نوع خود در زمینه تحقیقات سیاستی، Evidence and Equity Collaborative، رهبران بازار Abt Associates، موسسات تحقیقاتی آمریکا (AIR)، Mathematica، MDRC، NORC، RAND Corporation، RTI International، موسسه Urban را گرد هم می آورد. و Westat برای ابتکاری خارج از نقش های معمول خود به عنوان رقبای تجاری. این 9 سازمان که بیش از 20000 کارمند را نمایندگی می کنند، به عنوان اعضای تعاونی Evidence and Equity، در حال پیوستن به نیروهای خود برای حمایت از تنوع در محل کار خود، تقویت شیوه های فراگیر در تحقیقات سیاستی، و ایجاد پایه ای برای تجزیه و تحلیل عادلانه آماده برای اطلاع رسانی به سیاست گذاری در سراسر کشور هستند.

دستور کار Evidence and Equity Collaborative شامل طیف وسیعی از فرصت ها برای اعضا خواهد بود تا از یکدیگر و از جوامع گسترده تر یاد بگیرند. برنامه ها شامل تسهیل گفتگوی DEI در سازمان های عضو و در میان کسانی است که سیاست ها و برنامه ها را تأمین مالی، توسعه و اجرا می کنند. ملاقات با جوامع متاثر از آن سیاست ها و برنامه ها؛ کمک به توسعه بهترین شیوه های تحقیقاتی بر اساس اصول DEI؛ و ایجاد فرصت‌هایی برای محققان مشتاق از گروه‌های کم نمایندگی.

مایکل ریچ، رئیس و مدیر اجرایی شرکت غیرانتفاعی RAND، گفت: «ادغام بهتر ارزش‌ها، شیوه‌ها، و فرهنگ تنوع، برابری، و شمول برای موفقیت RAND حیاتی است، به ویژه با توجه به اینکه ما در تلاش برای توسعه راه‌حل‌هایی برای عموم هستیم. چالش‌های سیاستی برای کمک به ایمن‌تر و امن‌تر کردن جوامع در سراسر جهان، سالم‌تر و مرفه‌تر. تشویق می‌شوم که هم می‌توانیم از شرکای خود یاد بگیریم و هم ایده‌ها و بهترین شیوه‌ها را با آنها به اشتراک بگذاریم.»

به عنوان یک تلاش منحصربه‌فرد با هدفی عمیق، شرکت Evidence and Equity قرار است پیشرفت را در زمینه تحقیقات برنامه و سیاست تسریع بخشد، در حالی که قدرت تخصص عمیق خود را در پیشبرد تغییرات دگرگون‌کننده قرار می‌دهد.

https://www.rand.org

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *