نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 5:34 ب.ظ

اولین هتل کربن منفی آمریکا در وسط شهر دنور از درختان آسپن الهام گرفته شده است

اندی کوربلی -12 مه 2022

با الهام گرفتن از درخت آسپن، ایالت کلرادو که بسیارآنرا دوست دارد – هتلی در دنور به دنبال تبدیل شدن به اولین هتل در نوع خود در آمریکا است که کربن بیشتری نسبت به مصرف خود حذف می کند.

با توجه به اینکه کارخانه‌های سیمان، ذوب و ماشین‌آلات سنگین مولد تمام ساختمان‌های بزرگ هستند، هتل پوپولوس هیچ بخشی از عملیات خود را از ارزیابی آلاینده‌های غیرضروری دریغ نکرده است.

این ساختمان توسط Studio Gang در شیکاگو طراحی شده و تقریباً به پایان رسیده است. در هتل پارکینگ وجود ندارد و نیاز به حفاری و ساخت یک زمین بتنی زیرزمینی را از بین می برد.درعوض، Populus مهمانان را تشویق می‌کند تا برای رسیدن با اتوبوس یا قطار به مرکز حمل‌ونقل شهری بروند.

نمای بتنی کم کربن و اسکلت هتل از پوست درخت آسپن الهام گرفته شده است و از یک ماده فوق العاده عایق ساخته شده است که مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش می دهد.پنجره‌ها نیز به همین ترتیب عمل می‌کنند و مقدار گرمای خورشیدی که مستقیماً وارد اتاق می‌شود را از بین می‌برند.

سقف با پنل‌های خورشیدی پوشانده شده است و به ازای هر تن CO2 تولید شده از مصرف انرژی، هتل “تغییر کربن” را خریداری می‌کند – درختانی که در هر جایی کاشته شده‌اند و CO2 را در طول عمر خود جذب می‌کنند.

Jon Buerge، مدیر ارشد توسعه در Urban Villages، توسعه‌دهنده متمرکز بر پایداری در پشت این پروژه، گفت: «از لحاظ داخلی، ما اغلب می‌گوییم که اگر بتوانیم به مردم نشان دهیم چگونه با انجام کارهای درست برای تغییر جهان پول دربیاورند، می‌توان آن را تکرار کرد.

و بنابراین پروژه های ما بسیار سودآور هستند. ما هرگز نمی‌گوییم، می‌دانید، خوب، اگر از این مواد استفاده کنیم و بازگشت سرمایه‌مان را کاهش دهیم، اشکالی ندارد؟ بیشتر می گویم، ما باید آن را توجیه کنیم. ما باید مطمئن شویم که تصمیم‌هایی که می‌گیریم برای کره زمین و برای تجارت خوب است.»

این هتل که انتظار می‌رود سال آینده افتتاح شود، ۲۶۵ اتاق دارد و شامل یک باغ تراس روی پشت‌بام و منطقه غذاخوری با چشم‌اندازی از ساختمان کنگره ایالتی و به سمت کوه‌های راکی ​ خواهد بود.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *