نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

9 فروردین 1403 5:52 ب.ظ

اجلاس رؤسای پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور برگزار می‌شود

۲۸-۲-۱۴۰۱

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از برگزاری اجلاس رؤسای پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور به میزبانی پارک علم و فناوری فارس خبر داد.

 علی خیرالدین با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه پارک‌های علم و فناوری در تحقق فرمان مقام معظم رهبری در سال جاری مبنی بر “تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین”، گفت: آنچه در مجموعه معاونت فناوری و نوآوری به جدیت در حال پیگیری است، ایجاد ارتباط میان پارک‌های علم و فناوری و دستگاه‌های نقش‌آفرین دیگر در زمینه ارتقای فناوری و نوآوری است. از این رو، تفاهم‌نامه های مختلفی با وزارتخانه های صمت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی، وزارت کشور و… امضا و عملیاتی شده است.

وی با اعلام اینکه نشست روسای پارک‌های علم و فناوری به میزبانی پارک علم و فناوری فارس در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: در این نشست، چند یادداشت‌تفاهم همکاری میان وزارتی نیز امضاء خواهد شد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم خط مشی‌هایی همچون، راه‌اندازی سامانه نظام ایده‌ها و نیازها (نان)، طرح دستیار فناوری، گرنت فناوری، کارخانه فناوری و نوآوری، پردیس‌های علم و فناوری مشترک مابین دانشگاه و پارک علم و فناوری، تور ملی و در مرحله بعد تور بین‌المللی فناوری، تدوین سند نظام ملی نوآوری، طرح تانا (“توسعه اکوسیستم نوآوری استان‌ها” با همکاری دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری)، راه‌اندازی سامانه “پنفاد” (پایش نوآوری، فناوری و اشتغال دانش‌بنیان) را در راستای عملیاتی کردن ظرفیت‌ها و توانایی‌های فناورانه و نوآورانه پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و سایر دستگاه‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند، از اهداف معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف در سال جاری عنوان کرد.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *