نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

30 فروردین 1403 8:51 ب.ظ

گروه ابری گوگل تیم Web3 را تشکیل می دهد تا از محبوبیت روزافزون کریپتو استفاده کند

اوری

6 مه، 2022 – جردن نوت -توماس کوریان، مدیر اجرایی خدمات ابری در Google LLC، در رویداد Google Cloud Next در سانفرانسیسکو در 9 آوریل 2019 صحبت می کند. -مایکل شورت | بلومبرگ | گتی ایماژ

واحد ابری گوگل در حال تشکیل تیمی برای ایجاد خدمات برای توسعه دهندگانی است که برنامه های بلاک چین را اجرا می کنند، زیرا این شرکت تلاش می کند از محبوبیت فزاینده کریپتو و پروژه های مرتبط سرمایه گذاری کند.

آمیت زاویری، معاون Google Cloud، جمعه در ایمیلی به کارمندان گفت که ایده این است که پلتفرم Google Cloud اولین انتخاب برای توسعه دهندگان در این زمینه باشد.

او نوشت: «در حالی که جهان هنوز در اوایل پذیرش Web3 است، این بازاری است که پتانسیل فوق‌العاده‌ای را نشان می‌دهد و بسیاری از مشتریان از ما می‌خواهند پشتیبانی خود را از فناوری‌های مرتبط با Web3 و Crypto افزایش دهیم.»

پیشگامان Web3 مجموعه ای از سیستم های غیرمتمرکز و نظیر به نظیر ایجاد کرده اند که امیدوارند نسل بعدی اینترنت را تشکیل دهند. این فلسفه ای است که وضعیت فعلی وب را به چالش می کشد که توسط شرکت های عظیمی مانند آمازون، گوگل و متا پلتفرم های مادر فیسبوک کنترل می شود.

در حالی که این شرکت برای سهم بازار در زیرساخت ابری در برابر علی‌بابا، آمازون و مایکروسافت مبارزه می‌کند، گوگل می‌خواهد به توسعه‌دهندگانی که علاقه‌مند به ایجاد نرم‌افزار Web3 خود هستند، خدمات پشتیبان ارائه دهد.

زاوری در مصاحبه‌ای به CNBC گفت: «ما سعی نمی‌کنیم مستقیماً بخشی از این موج ارزهای دیجیتال باشیم. ما فن‌آوری‌هایی را برای شرکت‌ها ارائه می‌کنیم تا از ماهیت توزیع‌شده Web3 در کسب‌وکارها و شرکت‌های فعلی‌شان استفاده کنند و از آن بهره ببرند.»

زاویری، یکی از مدیران سابق اوراکل، در سال 2019 به گروه ابری گوگل پیوست، چند ماه پس از آن که گوگل توماس کوریان، رئیس توسعه محصول اوراکل را به عنوان رئیس بعدی واحد ابری خود انتخاب کرد.

در ساخت یک تیم داخلی برای ابزارهای Web3، گوگل قدم بعدی خود را برای اثبات تعهد خود به بازار برمی دارد. در ماه ژانویه، واحد ابری گوگل برنامه‌هایی را برای یک تیم دارایی دیجیتال برای همکاری با مشتریان، به دنبال رشد توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT، فاش کرد. این شرکت گفت که در حال بررسی نحوه پرداخت مشتریان با ارزهای دیجیتال است.

او گفت: در آینده، گوگل می‌تواند سیستمی را طراحی کند که سایر شرکت‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند تا داده‌های بلاک چین را برای افراد آسان کند و در عین حال فرآیند ساخت و اجرای گره‌های بلاک چین برای اعتبارسنجی و ثبت تراکنش‌ها را ساده‌تر کند. او افزود که ابزارهای گوگل می توانند در محیط های محاسباتی دیگر مانند خدمات وب آمازون کار کنند.

زاوری گفت، اما برنامه‌های بلاک چین همچنان راه خود را به جریان اصلی پیدا می‌کنند و در صنایعی مانند خدمات مالی و خرده‌فروشی ارتباط فزاینده‌ای دارند.

مدیر عامل نایک، جان دوناهو، در یک کنفرانس تلفنی در ماه مارس به تحلیلگران گفت که این شرکت کفش قصد دارد محصولات و تجربیات Web3 را بسازد. گروه موسیقی وارنر نیز علاقمند است.

استیو کوپر مدیر عامل شرکت در تماس با درآمد سه ماهه اول شرکت گفت: «از کلکسیون گرفته تا حق امتیاز موسیقی، Web3 آینده ای هیجان انگیز را برای صنعت موسیقی نشان می دهد که به هنرمندان ما کمک می کند تا میلیون ها میلیون طرفدار جدید را با روش های جالب و خلاقانه جذب کنند.

جیمز ترومنز، یکی از مدیران سابق سیتی گروپ که در سال 2019 وارد گوگل شد، رهبری گروه محصولات و مهندسی را بر عهده خواهد داشت و به زاویری گزارش می دهد. Zavery گفت که این تیم کارمندانی را گرد هم می آورد که به صورت داخلی و به تنهایی در Web3 درگیر بوده اند.

گوگل در رایانش ابری از آمازون و مایکروسافت عقب تر است، اما این تجارت سریعتر از واحد تبلیغاتی اصلی خود رشد می کند. روث پورات، مدیر مالی شرکت آلفابت، هفته گذشته گفت که سریع‌ترین رشد در تعداد سران در بخش ابر است.

https://www.cnbc.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *