نوآوری در مدیریت برای توسعه پایدار

Kolnegar Private Media (Management Innovation for Sustainable Development)

31 فروردین 1403 7:51 ب.ظ

گرنت 25 میلیون دلاری استنلی بلک اند دکر به موسسات غیر انتفاعی برای مشارکت نیروی کار

25 آوریل 2022

استنلی بلک اند دکر مؤسسه تولیدی، شریک غیرانتفاعی توسعه نیروی کار و آموزش انجمن ملی تولیدکنندگان را به عنوان دریافت‌کننده گرنت سازندگان در سال 2022 معرفی کرد.

این شرکت همانطور که با امکاناتی مانند The Manufactory، پیشگام و آزمایش فن آوری های جدید تولیدی که منجر به نوآوری هایی مانند سلول های اتوماسیون انعطاف پذیر جدید خود مشهور می شود، مشهود است، علاقه دیرینه ای به پیشبرد بخش های ساخت و ساز و تولید از طریق ارائه ابزارهای جدید و آموزش برای استفاده دارد.

چالش جهانی تأثیر توانمند سازان SB&D با اختصاص 25 میلیون دلار به عنوان کمک مالی در طول پنج سال آینده به مؤسسات غیرانتفاعی که با طرح‌های توسعه نیروی کار تجاری در خدمت بخش‌های ساخت و ساز و تولید هستند، شکاف مهارت‌های تجاری را کاهش می‌دهد. مؤسسه تولیدی یکی از 86 سازمانی است که توسط SB&D بر اساس تنوع، تأثیر پایدار و عمق برنامه‌ها در میان ملاحظات دیگر انتخاب شده‌اند.

کمک به مؤسسه تولیدی تا حدی به دلیل رهبری و گسترش فدراسیون آموزش پیشرفته تولید (FAME)، که توسط تویوتا در سال 2010 تأسیس شد، جایزه سازندگان اعطا شد. FAME برای ارائه آموزش مهارت‌ها و توسعه نیروی کار برای فارغ‌التحصیلانی که در کلاس‌های درس و آموزش عملی ارائه می‌کند. وارد رشته های حیاتی در صنعت تولید ایالات متحده شود.

دایان کانتلو، معاون رئیس بخش تاثیر اجتماعی استنلی بلک اند دکر، گفت: “استنلی بلک اند دکر بسیار مفتخر است که از MI از طریق برنامه نویسی FAME خود حمایت می کند، زیرا آنها برای مهارت و مهارت مجدد در نسل بعدی حرفه ای های تجارت تلاش می کنند.”

https://www.industryweek.com

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *